Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów 13 września br. wydał kolejną decyzję o nałożeniu kary pieniężnej na przedsiębiorcę, który w swojej praktyce wykonywał połączenia telefoniczne do konsumentów dla celów marketingu bezpośredniego pomimo niedysponowania uprzednią zgodą tych osób na ww. działania. Organ kontroli uznał taką działalność za praktykę naruszającą zbiorowe interesy konsumentów.
Artykuły powiązane
![](https://www.beinsured.pl/wp-content/uploads/2024/07/office-95311_1920-700x467.jpg)
Przedsiębiorstwo może nałożyć obowiązek uzyskania zezwolenia na pobyt pracownika – wyrok TSUE
Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE) w wyroku z dnia 20 czerwca 2024 r. (sygn. akt C - 540/22) uznał, że pa...
![](https://www.beinsured.pl/wp-content/uploads/2024/07/accident-2746663_1920-700x467.jpg)
Rejestracje z Polski postrachem na europejskich drogach
Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych opublikowało dane dotyczące szkód powodowanych przez polskich kierowców za...
![](https://www.beinsured.pl/wp-content/uploads/2024/07/HD-BEINSURED-2.png)
Nazwa „odszkodowanie” nie wystarczy do zwolnienia z PIT
Wyrok Naczelnego Sądu Administracyjnego
Naczelny Sąd Administracyjny (NSA) w wyroku z dnia 26 marca 2024 r. (sygn. akt...