Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów 13 września br. wydał kolejną decyzję o nałożeniu kary pieniężnej na przedsiębiorcę, który w swojej praktyce wykonywał połączenia telefoniczne do konsumentów dla celów marketingu bezpośredniego pomimo niedysponowania uprzednią zgodą tych osób na ww. działania. Organ kontroli uznał taką działalność za praktykę naruszającą zbiorowe interesy konsumentów.
Artykuły powiązane
Nocleg nie jest przychodem pracownika – kolejny wyrok sądu
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Gliwicach w wyroku z 7 listopada 2024 r. (sygn. akt I SA/Gl 438/24) orzekł, że pra...
Przelew bankowy może zastąpić oświadczenie o zmianie opodatkowania
Minister Finansów w odpowiedzi z 12 listopada 2024 r. wyjaśnił, że prawidłowo opisany i dokonany w terminie przelew bank...
Pracodawca musi udowodnić wysłuchanie pracownika przed ukaraniem
Sąd Rejonowy Szczecin-Centrum w Szczecinie, w wyroku z 9 września 2024 r. (sygn. akt IX P 3...