bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Kotecka: Chcemy być tam, gdzie klienci mogą w prosty sposób skorzystać z naszych usług

Kotecka: Chcemy być tam, gdzie klienci mogą w prosty sposób skorzystać z naszych usług

Dodano: 2017-10-10

W przeciągu dwóch lat Link4 może dwukrotnie zwiększyć przypis składki, osiągając na koniec 2017 r. 1 mld zł przypisu. Jak podkreśla w wywiadzie z Rzeczpospolitą Patrycja Kotecka, dyrektor marketingu w zakładzie ubezpieczeń, jedną z przyczyn tego wzrostu jest efektywne wykorzystanie narzędzi reklamowych i marketingowych.

Patrycja Kotecka wyjaśniła, że towarzystwo stawia na kampanie łączące wiele kanałów komunikacji, przy czym szczególny nacisk jest stawiany na aktywność w internecie poprzez stałą obecność w tej przestrzeni i wykorzystywanie potencjału internetowych wyszukiwarek i porównywarek ubezpieczeń.

Artykuły powiązane

Przedsiębiorstwo może nałożyć obowiązek uzyskania zezwolenia na pobyt pracownika – wyrok TSUE

Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE) w wyroku z dnia 20 czerwca 2024 r. (sygn. akt C - 540/22) uznał, że pa...

Rejestracje z Polski postrachem na europejskich drogach

Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych opublikowało dane dotyczące szkód powodowanych przez polskich kierowców za...