Pierwszą całkowicie automatyczną likwidację szkody z AC przeprowadziła Warta, a cały proces odbył się bez udziału człowieka.
Zgłoszenie poszkodowanego zostało przyjęte przez voicebota. W kolejnym kroku automatycznie stworzono i przekazano klientowi poprzez wiadomość e-mail listę wymaganych dokumentów. W taki sam sposób opracowano zlecenie dla warsztatu naprawczego. Ten ostatni przygotował kosztorys, który został zaakceptowany przez Wartę w oparciu o narzędzia Tractable. Podkreślmy, że wszystko, o czym mowa, odbywało się w sposób automatyczny.
Weryfikacja kosztorysu, potwierdzenie odpowiedzialności, a także przygotowanie oraz zatwierdzenie wypłaty trwało w sumie pięć minut. Natomiast cały proces – od przyjęcia zgłoszenia do zatwierdzenia płatności – dwa dni.
Tekst źródłowy znajduje się pod adresem: https://www.cashless.pl/12771-warta-automatyczna-likwidacja-szkody.