Międzynarodowy Festiwal Filmowy Nowe Horyzonty we Wrocławiu odbędzie się w tym roku stacjonarnie między 12 a 22 sierpnia oraz online od 12 do 29 sierpnia. mBank po raz drugi jest partnerem Festiwalu.
– mBank jako partner festiwalu chce inspirować i zachęcać do odkrywania właśnie takich filmów i ich twórców. Wierzymy, że kino to okno na świat. Poszerza horyzonty i pozwala poznawać odmienne spojrzenia na to, co dookoła. Osobom ciekawym, rozwijającym się, realizującym pasje, żyjącym intensywnie proponujemy zatem „więcej nowych horyzontów”. To nasze hasło festiwalowe. Pokazujemy je na plakacie zaprojektowanym przez Andrzeja Pągowskiego. A dla tych, którzy oczekują również więcej w bankowości, polecamy ofertę premium – mKonto Intensive. – powiedział Rafał Jakubowski, dyrektor marketingu bankowości detalicznej mBanku.
Andrzej Pągowski, uznany twórca plakatów zapowiadających sztuki teatralne, przygotował plakat, którym mBank zachęca do wizyty Festiwalu.
– Cieszę się, że już po raz drugi pracujemy z marką mBank. Żyjemy w czasach niepewnych, kiedy kultura jest nieco spychana na margines. Tym bardziej doceniamy zaangażowanie firm, dla których wspieranie kultury jest naturalne. Wspólnie chcemy dać naszym widzom jeszcze „więcej nowych horyzontów”. W tym roku przygotowaliśmy więcej obiektów kinowych, więcej filmów, więcej seansów. Niektóre z tytułów przyjeżdżają do nas prosto z festiwalu w Cannes. Wracamy do normalności i już nie możemy doczekać się pokazów we Wrocławiu i spotkań z naszymi widzami. Te spotkania są dla nas najważniejsze. – powiedział Marcin Pieńkowski, dyrektor festiwalu, dyrektor artystyczny MFF Nowe Horyzonty.