bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Med Link i Home Link – kolejne innowacyjne rozwiązania od Europ Assistance Polska

Med Link i Home Link – kolejne innowacyjne rozwiązania od Europ Assistance Polska

Dodano: 2017-03-28

Europ Assistance Polska stworzyła nowe rozwiązanie technologiczne, usprawniające proces obsługi klientów. EAP wprowadziła Med Link i Home Link, aplikację www dla spraw z zakresu assistance medycznego i domowego. Rozwiązanie to pozwala klientom na bieżący podgląd do statusu realizacji danej sprawy i kolejnych działań.

W grudniu 2016 r. Europ Assistance uruchomiła aplikację mobilną GEO Care, rozwiązanie technologiczne dla spraw z zakresu assistance samochodowego. Narzędzie to umożliwia śledzenie aktualnego położenia pomocy drogowej (czytaj więcej: Klienci mogą sprawdzić aktualny czas oczekiwania na pomoc drogową poprzez aplikację GEO Care). Bazując na pozytywnych doświadczeniach związanych z tą aplikacją, EAP przygotowała kolejne innowacyjne rozwiązanie.

Artykuły powiązane

Spotkanie z Polską Izbą Ubezpieczeń dotyczące projektu rekomendacji w zakresie dystrybucji ubezpieczeń

3 kwietnia 2025 roku w siedzibie Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego odbyły się rozmowy z przedstawicielami Polskiej Iz...

Problemy z e-Doręczeniami, a terminy podatkowe

Ministerstwo Finansów wyjaśniło w komunikacie, że o dochowaniu podatkowego terminu w systemie e-Doręczenia decyduje data...

Sąd: Dyscyplinarka za brak badań była nieuzasadniona

Sąd Rejonowy w Człuchowie (wyrok z 20 grudnia 2024 r., sygn. akt IV 471/24) uznał, że pracownica nie naruszyła pods...