bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Merkury + – nowy portal sprzedażowy Generali

Merkury + – nowy portal sprzedażowy Generali

Dodano: 2016-09-08

W dniu 4 września 2016 r. wszyscy agenci, współpracujący z Generali, zostali włączeni do nowego systemu sprzedaży polis Merkury +. Narzędzie to ma wspierać agentów w procesie obsługi Klienta i być bardzo ważnym filarem sprzedaży w Generali. Dzięki niemu, współpraca z ubezpieczycielem ma być dla agentów łatwiejsza i bardziej efektywna.

– System został zaprojektowany wspólnie z agentami. Od samego początku brali oni czynny udział w pracach nad nowym portalem sprzedaży, począwszy od zgłaszania pomysłów, opiniowania przygotowanych makiet ekranów, aż po udział w pilocie produkcyjnym. Dlatego chciałbym podziękować agentom za uczestnictwo w budowie nowego portalu sprzedażowego Merkury + – mówi Adam Malinowski, Członek Zarządu Generali TU SA.

W nowym portalu ujednolicony został sposób zawierania polis. Wprowadzono 4 proste kroki sprzedażowe tj.: podanie danych do wyliczenia składki, wybór wariantu z zaproponowanych pakietów, uzupełnienie pozostałych danych potrzebnych do wystawienia polisy oraz podsumowanie oferty i wystawienie polisy.

Artykuły powiązane

Przedsiębiorstwo może nałożyć obowiązek uzyskania zezwolenia na pobyt pracownika – wyrok TSUE

Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE) w wyroku z dnia 20 czerwca 2024 r. (sygn. akt C - 540/22) uznał, że pa...

Rejestracje z Polski postrachem na europejskich drogach

Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych opublikowało dane dotyczące szkód powodowanych przez polskich kierowców za...

Nazwa „odszkodowanie” nie wystarczy do zwolnienia z PIT

Wyrok Naczelnego Sądu Administracyjnego Naczelny Sąd Administracyjny (NSA) w wyroku z dnia 26 marca 2024 r. (sygn. akt...