Towarzystwo ubezpieczeń na życie MetLife poinformowało, że od początku roku prowadzi nową strategię. Zakłada ona ugruntowanie pozycji spółki na polskim rynku ubezpieczeniowym poprzez dojrzałe i dynamiczne podejście do tworzenia oferty. Pierwszym efektem realizacji zmienionej strategii jest niedawno wprowadzony do sprzedaży produkt „MetLife na Życie” (czytaj więcej: MetLife z nowym ubezpieczeniem na życie).
Artykuły powiązane
UODO: Numer PESEL nie powinien widnieć w certyfikacie podpisu elektronicznego
Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (UODO) zwrócił się do Ministra Cyfryzacji z wnioskiem o zmianę przepisów dotyc...
Blokada strony internetowej przez ABW bezpodstawna – NSA ostatecznie rozstrzyga
Naczelny Sąd Administracyjny (NSA) w wyroku z 26 września 2024 roku (sygn. akt II GSK 2046/23) uznał, że Agencja Bez...
Meta ukarana 91 mln euro za naruszenie RODO.
Irlandzki organ ochrony danych (DPC) nałożył na Metę karę w wysokości 91 milionów euro za naruszenie przepisów RODO zwią...