bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Mniej reklamacji i odwołań w ERGO Hestii dzięki rzecznikom klientów i pośredników

Mniej reklamacji i odwołań w ERGO Hestii dzięki rzecznikom klientów i pośredników

Dodano: 2017-03-30

Od dnia 9 czerwca 2015 r. w Grupie ERGO Hestia działa instytucja Rzecznika Klienta. Jest to pierwsza i jak dotychczas jedyna tego typu inicjatywa na polskim rynku ubezpieczeniowym. Jak podaje ubezpieczyciel, w pierwszych 18 miesiącach Rzecznik Klienta pomógł rozwiązać 4,5 tys. spraw. Bazując na tych pozytywnych doświadczeniach Grupa powoła Rzecznika Agenta, reprezentującego interesy pośredników ubezpieczeniowych (czytaj więcej: ERGO Hestia: Wprowadzamy nowy poziom dialogu z agentami). Obydwa zespoły ściśle ze sobą współpracują, rozwiązując niestandardowe problemy.

Artykuły powiązane

Przedsiębiorstwo może nałożyć obowiązek uzyskania zezwolenia na pobyt pracownika – wyrok TSUE

Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE) w wyroku z dnia 20 czerwca 2024 r. (sygn. akt C - 540/22) uznał, że pa...

Rejestracje z Polski postrachem na europejskich drogach

Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych opublikowało dane dotyczące szkód powodowanych przez polskich kierowców za...