Od dnia 9 czerwca 2015 r. w Grupie ERGO Hestia działa instytucja Rzecznika Klienta. Jest to pierwsza i jak dotychczas jedyna tego typu inicjatywa na polskim rynku ubezpieczeniowym. Jak podaje ubezpieczyciel, w pierwszych 18 miesiącach Rzecznik Klienta pomógł rozwiązać 4,5 tys. spraw. Bazując na tych pozytywnych doświadczeniach Grupa powoła Rzecznika Agenta, reprezentującego interesy pośredników ubezpieczeniowych (czytaj więcej: ERGO Hestia: Wprowadzamy nowy poziom dialogu z agentami). Obydwa zespoły ściśle ze sobą współpracują, rozwiązując niestandardowe problemy.
Artykuły powiązane
![](https://www.beinsured.pl/wp-content/uploads/2024/07/document-428333_1920-1-700x466.jpg)
Nowelizacja ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych oraz ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej
Kancelaria Premiera RM opublikowała informację dotyczącą nowelizacji ustaw odnoszących się do rynku ubezpieczeniowego. P...
![](https://www.beinsured.pl/wp-content/uploads/2024/07/office-95311_1920-700x467.jpg)
Przedsiębiorstwo może nałożyć obowiązek uzyskania zezwolenia na pobyt pracownika – wyrok TSUE
Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE) w wyroku z dnia 20 czerwca 2024 r. (sygn. akt C - 540/22) uznał, że pa...
![](https://www.beinsured.pl/wp-content/uploads/2024/07/accident-2746663_1920-700x467.jpg)
Rejestracje z Polski postrachem na europejskich drogach
Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych opublikowało dane dotyczące szkód powodowanych przez polskich kierowców za...