bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Mobilny terminal

Mobilny terminal

Dodano: 2022-07-01
Publikator: informacja prasowa

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, wraz z początkiem bieżącego roku, przedsiębiorcy powinni umożliwić klientom przynajmniej jedną, dowolną metodę płatności bezgotówkowej. Płatności bezgotówkowe można z powodzeniem przyjmować podczas korzystania z własnego smartfona lub tabletu.

Do tego, aby urządzenie stało się mobilnym terminalem wystarczy aplikacja służąca do przyjmowania płatności – SoftPOS. Rozwiązanie umożliwia przyjmowanie płatności zbliżeniowych za pomocą urządzenia, na którym zostanie zainstalowana. W praktyce oznacza to, że przedsiębiorcy nie muszą posiadać osobnego terminala, by wszystkie transakcje elektroniczne były obsługiwane na takich samych zasadach i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

Korzystanie z SoftPOS jest bezpieczne i nie wiąże się z ograniczeniami dla klienta. Może on zapłacić za zakupy czy usługi dowolnym instrumentem – telefonem, zegarkiem czy kartą. Każda transakcja powyżej kwoty 100 zł wymaga wpisania kodu PIN. Po zakończeniu operacji klient – na życzenie – otrzymuje potwierdzenie w formie elektronicznej.

Wspomnijmy jeszcze o korzyściach SoftPOS. Aplikacje zastępuje terminal, więc nie ma potrzeby posiadania dodatkowego urządzenia w firmie. Dodatkowo – podobnie jak terminal przenośny – SoftPOS pozwala przyjmować płatności niezależnie od pory oraz miejsca. Można go zatem zabrać ze sobą chociażby na spotkanie biznesowe czy konferencję. Urządzenie sprawdzi się przede wszystkim w „mobilnych” zawodach wymagających kontaktu z klientem np. usługach świadczonych w domu klienta.

Artykuły powiązane

Kobiety chciały wyłudzić odszkodowanie z AC, ale…nie ubezpieczyły pojazdu

Policjanci z Gorzowa Wielkopolskiego zatrzymali dwie kobiety, które próbowały wyłudzić odszkodowanie, inscenizując kradz...

Kluczowe wyzwania polskiej prezydencji w Radzie UE z perspektywy sektora ubezpieczeniowego

Polska, obejmując prezydencję w Radzie Unii Europejskiej od 1 stycznia 2025 roku, stanie p...

Rynek ubezpieczeń komunikacyjnych po III kwartale 2024 roku – dane UFG

W okresie trzech pierwszych kwartałów 2024 roku zgłoszono ponad 1,4 miliona szkód z ubezpieczeń komunikacyjnych OC i AC...