Dzięki ścisłej współpracy między PZU, Pekao oraz Tpay ponad trzy mln użytkowników platformy mojePZU otrzyma dostęp do nowego systemu płatności online – zarówno w aplikacji mobilnej, jak i na stronie internetowej.
Tpay oraz Bank Pekao dostarczają PZU obsługę płatności internetowych np. integrację z bramką płatniczą PZU, co umożliwia opłacenie zamówienia bez opuszczania strony, płatności przelewami online (pay-by-link), BLIKIEM oraz akceptację płatności kartowych.
Ponadto platforma mojePZU pozwala na:
- samodzielne zgłoszenie szkody, bez wychodzenia z domu,
- sprawdzenie statusu szkody,
- zakup ubezpieczenia majątkowego czy polisy na życie,
- umówienie badania lub wizyty u lekarza,
- inwestowanie oszczędności.
Tak o współpracy mówi przedstawiciel Tpay – „Dzięki wypracowanej synergii, wspólnie bezprecedensowo łączymy działania on- i offline, wypracowując efekt skali. Wśród korzyści wynikających ze współpracy są m.in. dalszy rozwój biznesu, skalowalność na inne podmioty oraz wygoda i szybkość zapłaty, której wcześniej klienci nie mogli doświadczyć”.
Nowa usługa ma zapewniać bezpieczeństwo i szybkość płatności.