bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Mondial Assistance laureatem konkursu Innovation 2017

Mondial Assistance laureatem konkursu Innovation 2017

Dodano: 2017-04-25

Stworzony i wdrożony przez Mondial Assistance system monitorowania pomocy drogowej otrzymał srebrną statuetkę w konkursie Innovation 2017. Koncepcja wpisuje się w trend automatyzacji procesów obsługi klienta.

– Tworząc system monitorowania pomocy drogowej skupiliśmy się na tym, aby usługa była dostępna dla większości klientów. Choć samo rozwiązanie jest w pełni integrowalne z aplikacjami mobilnymi, w tym aplikacjami naszych partnerów biznesowych, to śledzenie położenia pomocy drogowej dostępne jest dla każdego posiadacza smartfona, nawet jeśli ten nie posiada dedykowanej aplikacji. Wszystko dzięki technologii responsywnych stron skalujących widok mapy do urządzenia naszego klienta. Jest to nowa propozycja, która spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem naszych klientów instytucjonalnych, czyli ubezpieczycieli, banków czy producentów samochodów, ale też ostatecznych odbiorców tego rozwiązania. Dlatego tym bardziej cieszy nas to wyróżnienie – powiedział Piotr Ruszowski, dyrektor sprzedaży i marketingu w Mondial Assistance. 

System monitorowania pomocy drogowej został stworzony z myślą o kierowcach, którzy spotkali się z awarią samochodu. Jego celem jest automatyzacja usług assistance samochodowego, dzięki czemu są one realizowane skuteczniej i szybciej. Menadżerowie floty usługodawców otrzymują dodatkowo narzędzie do kontroli kontrahentów poprzez dokonywanie ocen na podstawie rzeczywistego czasu dojazdu. System działa na terenie całej Polski.

– Każdy klient, który wezwie pomoc assistance, dostaje SMS z linkiem do unikatowego, właściwego dla jego zgłoszenia widoku mapy z najważniejszymi informacjami takimi jak np. czas dojazdu. Dzięki temu rozwiązaniu klient może w czasie rzeczywistym śledzić położenie lawety. Mimo, że na obszarze miejskim pomoc dociera w ciągu 30 minut, komunikat, że w tym konkretnym przypadku będzie za np. 23 minuty, jest przez klientów bardzo dobrze odbierany. Kilka minut różnicy ma ogromne znaczenie dla zdenerwowanego człowieka – dodaje Piotr Ruszowski.

Więcej o narzędziu Mondial Assistance pisaliśmy na beinsured.pl w artykule pt. Allianz i Mondial Assistance wprowadzają aplikację z geolokalizacją.

Artykuły powiązane

Przedsiębiorstwo może nałożyć obowiązek uzyskania zezwolenia na pobyt pracownika – wyrok TSUE

Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE) w wyroku z dnia 20 czerwca 2024 r. (sygn. akt C - 540/22) uznał, że pa...

Rejestracje z Polski postrachem na europejskich drogach

Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych opublikowało dane dotyczące szkód powodowanych przez polskich kierowców za...