Mondial Assistance po raz ósmy został uhonorowany Certyfikatem Firma Przyjazna Klientowi. Certyfikat jest przyznawany spółkom wyróżniającym się jakością obsługi klienta oraz skuteczną realizacją strategii w tym obszarze.
– Przyznanie po raz ósmy Mondial Assistance Certyfikatu Firma Przyjazna Klientowi jest dla nas bardzo istotne. Jesteśmy firmą, której misją jest niesienie pomocy klientom. Nasi klienci mają pewność, że gdziekolwiek się znajdują są pod właściwą opieką. Jesteśmy dumni z tego, iż poprzez nasze Centrum Operacyjne oraz sieć specjalistów możemy dostarczać usługi assistance na najwyższym poziomie – mówi Piotr Ruszowski, dyrektor sprzedaży i marketingu w Mondial Assistance.
Jak wskazuje firma, branża assistance opiera się głównie na kontakcie z klientem – pierwszym etapie realizacji usługi pomocowej. Klienci często dzwoniąc do Mondial Assistance są zestresowani nową sytuacją i niespodziewanym zdarzeniem. Dlatego spółka, dokłada wszelkiej staranności, aby konsultanci ds. obsługi klienta byli odpowiednio przygotowani, wyszkoleni oraz posiadali odpowiednie kompetencje i umiejętności komunikacyjne.
– Kluczem do sukcesu w naszej branży jest umiejętność opracowania, wdrożenia i utrzymania wysokich standardów obsługi klienta. To wyróżnienie to dla nas znak, że dobrze wywiązujemy się z naszych zadań. Zobowiązuje nas ono także, aby wciąż podnosić standardy obsługi klienta – dodaje Piotr Krawczyk, dyrektor operacyjny w Mondial Assistance.