Nationale-Nederlanden zostało partnerem i sponsorem konkursu dla młodych reżyserów – Papaya Young Directors. Zadaniem uczestników będzie przygotowanie spotu reklamowego dla ubezpieczyciela.
Artykuły powiązane
Wesołych Świąt dla wszystkich czytelników BeInsured!
Życzymy Świąt pełnych spokoju, jak po wykupieniu najlepszej polisy!
Niech ubezpieczenia będą równie niezawodne jak Św...
UODO: Numer PESEL nie powinien widnieć w certyfikacie podpisu elektronicznego
Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (UODO) zwrócił się do Ministra Cyfryzacji z wnioskiem o zmianę przepisów dotyc...
Blokada strony internetowej przez ABW bezpodstawna – NSA ostatecznie rozstrzyga
Naczelny Sąd Administracyjny (NSA) w wyroku z 26 września 2024 roku (sygn. akt II GSK 2046/23) uznał, że Agencja Bez...