bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Nationale-Nederlanden uruchamia program drugiej opinii medycznej

Nationale-Nederlanden uruchamia program drugiej opinii medycznej

Dodano: 2016-10-19

Europ Assistance wraz z Nationale–Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. rozszerzyło swoją ofertę o program „Druga opinia medyczna”. Rozwiązanie to pozwala klientom m.in. na weryfikację otrzymanej opinii medycznej oraz ponowne konsultacje procesu leczenia, a także możliwość wizyty u najlepszych ekspertów w kraju i za granicą.

Jak zauważyli eksperci z zakładu ubezpieczeń, osoby poważnie chore często poszukują alternatywnych metod leczenia lub możliwości dodatkowej konsultacji z kilkoma specjalistami. Także statystyki sprzedażowe ubezpieczyciela świadczą o tym, że segment ubezpieczeń na wypadek poważnego zachorowania stale rośnie.

Polacy coraz częściej korzystają ze specjalistycznych polis na życie oraz różnych dodatkowych usług. Od jakiegoś czasu obserwujemy duże zainteresowanie takimi rozwiązaniami ochronnymi, które w przypadku choroby ubezpieczonego są wsparciem dla niego w powrocie do zdrowia  mówi Edyta Fundowicz, dyrektor ds. portfela produktowego w Nationale-Nederlanden.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, Nationale-Nederlanden rozszerzyło zakres świadczeń w ramach umów dodatkowych dotyczących ubezpieczeń od poważnych chorób. Odpowiedzią na te oczekiwania ma być uruchomiony niedawno program „Drugiej opinii medycznej”. Usługa daje klientom możliwość skonsultowania postawionej – w sytuacji ciężkiego zachorowania – diagnozy z niezależnym lekarzem na terenie kraju lub zagranicą. Dodatkowo, ubezpieczony może również zweryfikować zasadność i poprawność zaproponowanego leczenia oraz jego zgodność z aktualną wiedzą lekarską w danej dziedzinie. Program obejmuje także pozyskanie informacji, czy istnieją alternatywne metody medyczne zalecane w danym przypadku – dostępne również poza granicami Polski – oraz wskazanie ośrodka je stosującego.

Program „Drugiej opinii medycznej” to idealne rozwiązanie dla osób, które oczekują rzetelnej informacji na temat własnego stanu zdrowia, potwierdzenia postawionej diagnozy i zaproponowanego planu leczenia. Dodatkowo klienci mają do dyspozycji kompleksowy zakres usług i świadczeń assistance – mówi Marta Tomczak-Koziupa, Bancassurance Senior Account Manager w Europ Assistance Polska.

Program zapewnia również klientom szereg usług dodatkowych, m.in. takich jak: tele-, wideokonsultacja z lekarzem (w tym także tłumacza w przypadku zagranicznego specjalisty), dowóz leków, transport ubezpieczonego do/z placówki medycznej oraz organizację i pokrycie kosztów hotelu na czas konsultacji. W ramach najszerszego zakresu usługi klienci mogą liczyć także na kompleksową organizację procesu leczenia w kraju i za granicą.

Artykuły powiązane

Problemy z e-Doręczeniami, a terminy podatkowe

Ministerstwo Finansów wyjaśniło w komunikacie, że o dochowaniu podatkowego terminu w systemie e-Doręczenia decyduje data...

Sąd: Dyscyplinarka za brak badań była nieuzasadniona

Sąd Rejonowy w Człuchowie (wyrok z 20 grudnia 2024 r., sygn. akt IV 471/24) uznał, że pracownica nie naruszyła pods...

SN: Choroba nie zawiesza biegu przedawnienia

Sąd Najwyższy w postanowieniu z 11 grudnia 2024 r. (sygn. akt III PSK 110/24) uznał, że choroba pracownika nie może być...