Europ Assistance wraz z Nationale–Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. rozszerzyło swoją ofertę o program „Druga opinia medyczna”. Rozwiązanie to pozwala klientom m.in. na weryfikację otrzymanej opinii medycznej oraz ponowne konsultacje procesu leczenia, a także możliwość wizyty u najlepszych ekspertów w kraju i za granicą.
Jak zauważyli eksperci z zakładu ubezpieczeń, osoby poważnie chore często poszukują alternatywnych metod leczenia lub możliwości dodatkowej konsultacji z kilkoma specjalistami. Także statystyki sprzedażowe ubezpieczyciela świadczą o tym, że segment ubezpieczeń na wypadek poważnego zachorowania stale rośnie.
– Polacy coraz częściej korzystają ze specjalistycznych polis na życie oraz różnych dodatkowych usług. Od jakiegoś czasu obserwujemy duże zainteresowanie takimi rozwiązaniami ochronnymi, które w przypadku choroby ubezpieczonego są wsparciem dla niego w powrocie do zdrowia – mówi Edyta Fundowicz, dyrektor ds. portfela produktowego w Nationale-Nederlanden.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, Nationale-Nederlanden rozszerzyło zakres świadczeń w ramach umów dodatkowych dotyczących ubezpieczeń od poważnych chorób. Odpowiedzią na te oczekiwania ma być uruchomiony niedawno program „Drugiej opinii medycznej”. Usługa daje klientom możliwość skonsultowania postawionej – w sytuacji ciężkiego zachorowania – diagnozy z niezależnym lekarzem na terenie kraju lub zagranicą. Dodatkowo, ubezpieczony może również zweryfikować zasadność i poprawność zaproponowanego leczenia oraz jego zgodność z aktualną wiedzą lekarską w danej dziedzinie. Program obejmuje także pozyskanie informacji, czy istnieją alternatywne metody medyczne zalecane w danym przypadku – dostępne również poza granicami Polski – oraz wskazanie ośrodka je stosującego.
Program „Drugiej opinii medycznej” to idealne rozwiązanie dla osób, które oczekują rzetelnej informacji na temat własnego stanu zdrowia, potwierdzenia postawionej diagnozy i zaproponowanego planu leczenia. Dodatkowo klienci mają do dyspozycji kompleksowy zakres usług i świadczeń assistance – mówi Marta Tomczak-Koziupa, Bancassurance Senior Account Manager w Europ Assistance Polska.
Program zapewnia również klientom szereg usług dodatkowych, m.in. takich jak: tele-, wideokonsultacja z lekarzem (w tym także tłumacza w przypadku zagranicznego specjalisty), dowóz leków, transport ubezpieczonego do/z placówki medycznej oraz organizację i pokrycie kosztów hotelu na czas konsultacji. W ramach najszerszego zakresu usługi klienci mogą liczyć także na kompleksową organizację procesu leczenia w kraju i za granicą.