Nationale-Nederlanden znalazło się w gronie wyróżnionych firm w konkursie „Etyczna Firma” zorganizowanym przez dziennik „Puls Biznesu” i firmę doradczą PwC.
– Jesteśmy dumni, że znaleźliśmy się w gronie firm, które przez kapitułę plebiscytu zostały uznane za uczciwe, rzetelne i przejrzyste. Naszym celem jest działalność na rzecz klientów, pracowników, partnerów oraz ogółu społeczeństwa. To jeden z kluczowych elementów strategii działania Nationale-Nederlanden w Polsce – mówi Marta Pokutycka-Mądrala, rzecznik prasowy Nationale-Nederlanden.
Celem konkursu jest wyłonienie organizacji, które właściwie wdrożyły standardy na wszystkich szczeblach – od zarządu, poprzez menedżerów, aż po szeregowych pracowników, a także tym dla których celem działalności, oprócz maksymalizacji zysku, jest budowanie właściwych relacji z interesariuszami.
– Takie podejście do biznesu procentuje, gdyż przekłada się na budowanie pozytywnego wizerunku, przyciąganie i zatrzymywanie najbardziej utalentowanych pracowników, dla których jest ważne, czy firma funkcjonuje w sposób etyczny i odpowiedzialny – dodaje Marta Pokutycka-Mądrala.