W tym roku już po raz piąty wybrano podmioty, które wychodzą naprzeciw oczekiwaniom rodziców i dzieci, tworząc produkty nowoczesne, dostosowane do potrzeb najmłodszych. Celem plebiscytu jest wyróżnienie firm oraz produktów oferujących najkorzystniejsze rozwiązania dla dzieci i rodzin. Ocenie poddano satysfakcję klientów, innowacyjność, wiarygodność i elastyczność rozwiązań. Dodatkowo weryfikowano efektywność operacyjną, w tym przewagę konkurencyjną produktów. W procesie oceny uwzględniono również nastawienie na klienta rodzinnego i znajomość jego potrzeb. Nationale-Nederlanden osiągnęło pozytywne wyniki, co zaowocowało przyznaniem certyfikatu KidZone ubezpieczycielowi.
Artykuły powiązane
Wesołych Świąt dla wszystkich czytelników BeInsured!
Życzymy Świąt pełnych spokoju, jak po wykupieniu najlepszej polisy!
Niech ubezpieczenia będą równie niezawodne jak Św...
UODO: Numer PESEL nie powinien widnieć w certyfikacie podpisu elektronicznego
Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (UODO) zwrócił się do Ministra Cyfryzacji z wnioskiem o zmianę przepisów dotyc...
Blokada strony internetowej przez ABW bezpodstawna – NSA ostatecznie rozstrzyga
Naczelny Sąd Administracyjny (NSA) w wyroku z 26 września 2024 roku (sygn. akt II GSK 2046/23) uznał, że Agencja Bez...