Open Finance rozpoczęło nową kampanię wizerunkową. Jej celem jest przede wszystkim podkreślenie i zwrócenie uwagi na korzyści dla klientów z korzystania z pomocy i usług profesjonalnych doradców firmy.
W dniu 8 maja 2017 r. wystartowała ogólnopolska kampania wizerunkowa Open Finance #mamswojegoeksperta. Przekaz będzie emitowany głównie w sieci ale planowane są też emisje spotów reklamowanych w kinach.
– Chcemy pokazać, że nasz oddział to miejsce przyjazne klientom. Miejsce, w którym ekspert wytłumaczy nam złożoność produktów finansowych, wyliczy zdolność kredytową, porówna oferty finansowe w dwudziestu bankach oraz pomoże wyjść z kłopotliwych sytuacji kapitałowych. Nasi doradcy to eksperci na rynku, a posiadaną wiedzę chętnie przekazują swoim klientom – mówi Jakub Strzelczyk, Dyrektor Marketingu Open Finance.
„Każdy z nas ma swoją profesję. Lekarz dba o nasze zdrowie, nauczycielka o wykształcenie, adwokat jest naszym wsparciem w sądzie, architekt pomoże przy budowie czy wykończeniu nieruchomości, a kto pomoże nam w finansach? Właśnie od tego są eksperci Open Finance. Klienci nie muszą znać się na wszystkim – to nie wstyd poprosić o pomoc” – stanowi główne przesłanie kampanii.