bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Nowa strategia Concordii i zmiany w zarządzie

W ramach swojej strategii na najbliższe lata, Concordia Ubezpieczenia zamierza zwiększyć sprzedaż produktów majątkowych i życiowych skierowanych do klienta indywidualnego oraz sektora MSP. Ubezpieczyciel zamierza także skoncentrować swoje działania na Polsce powiatowej.

– Rozwój Concordii w najbliższych latach widzę jako umiejętne połączenie częściowej rewolucji z ewolucją. Z naciskiem na rewolucję w obszarach związanych z szybkością działania, upraszczaniem procedur i procesów oraz ewolucję w zakresie naszego zaangażowania w sektor agro. Będziemy dążyć do zrównoważenia portfela ubezpieczeń rolnych oraz pozostałych majątkowych i życiowych. Pracujemy także nad dywersyfikacją terytorialną. Chcielibyśmy silniej zaznaczyć naszą obecność na wschodniej ścianie Polski – powiedział Jacek Smolarek, Prezes Concordia Ubezpieczenia.

Artykuły powiązane

Przedsiębiorstwo może nałożyć obowiązek uzyskania zezwolenia na pobyt pracownika – wyrok TSUE

Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE) w wyroku z dnia 20 czerwca 2024 r. (sygn. akt C - 540/22) uznał, że pa...

Rejestracje z Polski postrachem na europejskich drogach

Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych opublikowało dane dotyczące szkód powodowanych przez polskich kierowców za...

Nazwa „odszkodowanie” nie wystarczy do zwolnienia z PIT

Wyrok Naczelnego Sądu Administracyjnego Naczelny Sąd Administracyjny (NSA) w wyroku z dnia 26 marca 2024 r. (sygn. akt...