Komisja Nadzoru Finansowego zmieniła wygląd swojej witryny internetowej. Zawiera ona nową identyfikację wizualną podmiotu. Zmiana struktury strony www.knf.gov.pl ma zapewnić większą przejrzystość i usprawnić kwestie poruszania się po witrynie przez użytkowników. Oprócz nowej odsłony strony internetowej, regulator przygotował też aplikację mobilną KNF Alert.
Nowa strona Komisji Nadzoru Finansowego zawiera dział „Dla konsumenta”. Powstał on z myślą o odbiorcach usług finansowych. W tej zakładce będą publikowane najistotniejsze informacje dla konsumentów, m.in. dotyczące kwestii ochrony klienta na rynku usług finansowych oraz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Ponadto, nowym modułem na stronie KNF są „projekty”. W tym dziale znajdują się informacje o kluczowych projektach lub działaniach Komisji m.in. FinTech, Forex czy MAR oraz dot. projektu edukacyjnego KNF – Centrum Edukacji dla Uczestników Rynku „CEDUR”.
Oprócz tego, regulator przygotował aplikację mobilną KNF Alert. Umożliwia ona szybki dostęp do „Listy ostrzeżeń publicznych KNF” i najnowszych komunikatów Komisji. Aplikacja wysyła powiadomienia na smartfony użytkowników, gdy tylko pojawi się nowy komunikat lub kolejny podmiot zostanie wpisany na „Listę ostrzeżeń publicznych”.
Jak zapowiada KNF, funkcjonalności aplikacji będą poddawane stałej rozbudowie.