bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Nowa usługa w aplikacji Getin Banku

Nowa usługa w aplikacji Getin Banku

Dodano: 2022-09-23

Aplikacja mobilna Getinu proponuje nową usługę – mianowicie – zakup biletów komunikacji miejskiej.

Rozwiązanie zostało przygotowane we współpracy z mPay, a ceny biletów nie różnią się od tych, które można nabyć w kiosku lub biletomacie. Na chwilę obecną oferta dotyczy ponad 60 polskich miast.

Przed pierwszym zakupem biletu w aplikacji należy aktywować nową usługę. Po jej uruchomieniu, funkcja geolokalizacji wskaże właściwe miasto. Zakup jest bardzo prosty i nie zajmuje dużo czasu. Bilet jest od razu widoczny w aplikacji, co można sprawdzać w zakładce „moje bilety”. W razie kontroli wystarczy otworzyć szczegóły biletu oraz okazać kod QR.

Bilety w aplikacji to przykład usług dodatkowych tzw. VAS (value added services), które nie są bezpośrednio związane z bankowością.

Artykuły powiązane

Pracownica pojawiła się w pracy tylko raz, ale umowa była ważna

Sąd Okręgowy Warszawa-Praga w Warszawie, w wyroku z dnia 16 lipca 2024 roku (sygn. akt VII U 1229/23), stwierdził, że dz...

Brak określenia netto w ugodzie oznacza wypłatę brutto

W wyroku z 31 lipca 2024 r. (sygn. akt VII Pa 13/24), Sąd Okręgowy Warszawa–Praga orzekł, że w przypadku porozumienia mi...

UFG: Ponad 2 miliardy złotych wypłaconych na odszkodowania i świadczenia

Od początku działalności Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny wypłacił już ponad 2 miliardy złotych, głównie z przeznac...