W dniu 14 lutego 2017 r. Cyfrowy Polsat i Plus rozpoczęły nowy etap w komunikacji oferty smartDOM pod hasłem „Domowy Program Oszczędnościowy”. Ruszyła nowa platforma komunikacyjna oraz kampania z udziałem ambasadorów smartDOM-u Joanny Brodzik i Pawła Wilczaka, którzy ruszą w podróż po całym kraju. Odwiedzając zwykłe polskie rodziny, będą w ciekawy sposób prezentować bogactwo oferty i opowiadać o korzyściach z niej płynących. Wśród dziewięciu produktów i usług, które można w najróżniejszy sposób łączyć, znajduje się również pakiet ubezpieczeń od ERGO Hestia (czytaj więcej: Pakiety ubezpieczeń w smartDom).
– Po trzech latach od startu możemy śmiało powiedzieć, że smartDOM to program, który sprawdził się w polskich domach. Nasze wyniki i badania potwierdzają, że klienci są bardzo zadowoleni z korzyści, jakie przynosi im łączenie usług. Konsekwentnie poszerzamy więc naszą ofertę – mówi Justyna Kulka, Dyrektor Departamentu Strategii Marketingowej w Cyfrowym Polsacie S.A. i Polkomtelu Sp. z o.o. – Nowym klientom i wszystkim, którzy nie znają jeszcze smartDOM-u, będziemy prezentować całe portfolio produktów i pokazywać, jak wygodne i opłacalne dla nich jest zbudowanie „własnego smartDOM-u” – dodaje.