Trzecia najpopularniejsza porównywarka cen ubezpieczeń – Punkta – połączyła siły z siecią BIK Serwis. Dzięki temu stała się ona ogólnopolską agencją ubezpieczeniową, łączącą działania online i offline.
Przeprowadzanym zmianom towarzyszy rebranding. Punkta zaprezentowała nowe logo oraz stronę internetową. Pod jednym szyldem została uspójniona działalność online – czyli porównywarka ubezpieczeń kategorii OC/AC dla aut osobowych, motocykli i rowerów, a także produktów ubezpieczeniowych z kategorii podróże, dom, zdrowie i fotowoltaika – wraz z działalnością sieci agentów. Za pośrednictwem strony internetowej Punkta.pl klienci będą mogli umawiać się z agentami stacjonarnymi na spotkania wideo.
Po wprowadzanych zmianach pod szyldem Punkty działać będzie 600 agentów zrzeszonych w BIK Serwis oraz 300 partnerów multiagencji Profi Insurance, którą BIK Serwis kupił w maju tego roku. Przy obsłudze klientów online oraz tradycyjnie agenci będą mogli korzystać z narzędzia, które umożliwia porównywanie nie tylko cen polis, ale i zakresów ubezpieczeń.