bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Co nowego?
Nowy partner w Sollers Consulting

Nowy partner w Sollers Consulting

Dodano: 2017-10-17

Grzegorz Podleśny został partnerem w Sollers Consulting. Od teraz będzie kierować firmą razem z Michałem Trochimczukiem i Marcinem Plutą, współzałożycielami i partnerami zarządzającymi Sollers Consulting. Aktualnie nowy partner nadzoruje projekty w Wielkiej Brytanii i Polsce.

– Mamy przyjemność ogłosić, że powiększyło się nam grono partnerów – powiedział Michał Trochimczuk. – Odkąd Grzegorz dołączył do zespołu Sollers Consulting piętnaście lat temu, przyniósł znaczącą wartość dodaną dla naszych klientów w Polsce, państwach niemieckojęzycznych i Wielkiej Brytanii, obsługując firmy takie jak Allianz, Aviva, Liverpool Victoria, PZU, Warta i Zurych Germany.

– Grzegorz zdobył ogromne doświadczenie w zarządzaniu programami i opanował do perfekcji wspieranie ubezpieczycieli w osiąganiu jak najwyższej wartości biznesowej z ich implementacji. Jest to pierwszy w historii Sollers Consulting awans partnerski wewnątrz firmy – skomentował Marcin Pluta.

Marcin Pluta i Grzegorz Podleśny będą rozwijać aktywność Sollers Consulting na polskim rynku, a Michał Trochimczuk będzie dalej koncentrować się na państwach niemieckojęzycznych. Marcin Pluta prowadzi również ekspansję firmy na rynkach skandynawskich. Grzegorz Podleśny jest odpowiedzialny za działalność consultingową w IT w Wielkiej Brytanii.

Grzegorz Podleśny jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz University of West Scotland w Glasgow. Ukończył również Advanced Management Program prowadzony przez IESE Business School Uniwersytetu w Navarrze. Jest znanym specjalistą w zarządzaniu projektami agile, transformacjach biznesowych oraz centralnych systemach informatycznych w branży ubezpieczeniowej.

– Branża ubezpieczeniowa przechodzi fundamentalne zmiany. W Sollers Consulting zbudowaliśmy zespół specjalistów, który potrafi wspierać ubezpieczycieli i banki w dążeniu do rozwiązań bardziej elastycznych i zorientowanych na klientów – mówi Grzegorz Podleśny. – To ciekawy czas dla nas wszystkich. Widzę wspaniałą perspektywę wykorzystania naszej wiedzy i doświadczenia na projektach klientów.

Artykuły powiązane

UODO: Numer PESEL nie powinien widnieć w certyfikacie podpisu elektronicznego

Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (UODO) zwrócił się do Ministra Cyfryzacji z wnioskiem o zmianę przepisów dotyc...

Blokada strony internetowej przez ABW bezpodstawna – NSA ostatecznie rozstrzyga

Naczelny Sąd Administracyjny (NSA) w wyroku z 26 września 2024 roku (sygn. akt II GSK 2046/23) uznał, że Agencja Bez...

Meta ukarana 91 mln euro za naruszenie RODO.

Irlandzki organ ochrony danych (DPC) nałożył na Metę karę w wysokości 91 milionów euro za naruszenie przepisów RODO zwią...