Open Life TU Życie S.A. wprowadził do swojej oferty ubezpieczenia sponsorowane. Jak podkreślił ubezpieczyciel, chce w ten sposób ugruntować swoją pozycję na rynku małych i średnich firm.
– Zainteresowanie ubezpieczeniami sponsorowanymi w Polsce rośnie i będzie rosło. Według danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej stopa bezrobocia we wrześniu 2018 r. spadła do 5,7%, co oznacza, że zaostrza się konkurencja o pracownika. Rozbudowany pakiet socjalny, w tym ubezpieczenie na dobrych warunkach, stanowi istotną przewagę w rekrutacji wykwalifikowanych specjalistów. Z punktu widzenia pracownika, a więc i pracodawcy, najbardziej atrakcyjne są programy wielowariantowe, które każdy ubezpieczony może dopasować do własnych potrzeb, oraz właśnie produkty ze składką sponsorowaną – mówi Robert Lasota, Dyrektor Departamentu Ubezpieczeń Grupowych w Open Life.