Paweł Surówka w wywiadzie dla portalu forsal.pl skomentował ostatnie zmiany w Grupie związane ze zbliżającym się zakończeniem transakcji zakupu pakietu akcji Pekao SA i Pioneer TFI. W rozmowie odniesiono się też do wyników spółki za I kw. 2017 r. oraz realizacji strategii Grupy na lata 2016-2020.
Komentując wyniki ubezpieczyciela za okres pierwszych trzech miesięcy 2017 r., Paweł Surówka wskazał, że problemem towarzystwa jest starzenie się klientów. Jak wyjaśnił, młodzi ludzie zaczynają myśleć o zakupie ubezpieczenia na życie dopiero w momencie narodzin pierwszego dziecka. Dlatego jako aktualne wyzwanie stojące przed PZU uznał przekonanie większej liczby młodszych osób do ubezpieczenia swojego życia. W tym celu zakład ubezpieczeń będzie uatrakcyjniał produkt ubezpieczenia na życie w formie grupowej głównie dostosowując go do potrzeb najmłodszej grupy klientów. Przede wszystkim PZU chce umożliwić jego indywidualizację oraz postawić większy nacisk na budowanie relacji z klientami, tak aby udzielać im wsparcia w doradztwie finansowym w ważnych momentach życia.