bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Pekao promuje Pakiet Komfort, zawierający ubezpieczenie od PZU

Pekao promuje Pakiet Komfort, zawierający ubezpieczenie od PZU

Dodano: 2021-07-16
Publikator: informacja prasowa

Bank Pekao S.A. przygotował nową ofertę dla klientów indywidualnych, posiadajacych Konto Przekorzystne – Pakiet Komfort. Jest to produkt zawierający pakiet ochronny, dostarczany przez PZU, oraz pakiet poleceń przelewów natychmiastowych.

Pakiet Komfort składa się z dwóch elementów. Pierwszym z nich jest określony zestaw poleceń przelewów natychmiastowych. Mogą one być kierowane do innych banków, a ich liczba jest ograniczona w miesiącu. Drugi element to ubezpieczenie, dostarczane przez PZU, które zapewnia ochronę transakcji zakupów online, a także uslugi home assistance i od kradzieży mienia. Produkt dostarczany jest w trzech wariantach: Standardowym, Złotym i Platynowym. Przez pół roku Pakiet Komfort jest bezpłatny.

– Strategia Grupy PZU na lata 2021-2024 zakłada dynamiczne rozwinięcie współpracy z Bankiem Pekao. Ubezpieczenie PZU uzupełnia jeden z wiodących produktów bankowych, jakim jest konto osobiste. Zakres został opracowany z myślą o szczególnych potrzebach klientów banku. Wspólnie chcemy stworzyć unikatową ofertę łączonych produktów ubezpieczeniowo-bankowych. Pakiet Komfort rozszerza portfolio tego typu rozwiązań dostępnych w banku – podkreśla Małgorzata Sadurska, Członek Zarządu PZU.

– Pakiet Komfort to rozwiązanie, które mogliśmy wdrożyć, dzięki naszej współpracy z największym w kraju ubezpieczycielem. Dzięki nowej ofercie, dajemy klientom ochronę np. w zakresie transakcji podczas zakupów online i komfort kiedy trzeba natychmiast przelać pieniądze. Zapewniamy również wsparcie m.in. w przypadku kradzieży torebki czy telefonu komórkowego, a w wariantach szerszych również pomoc dziewięciu różnych fachowców w razie awarii w domu np. hydraulika, elektryka, ślusarza czy informatyka – dodaje Wojciech Werochowski, Wiceprezes Zarządu Banku Pekao S.A., nadzorujący Pion Bankowości Detalicznej.

Z wejściem na rynek nowego produktu związana jest kampania promocyjna. Obejmuje ona spoty reklamowe emitowane na głównych antenach telewizji oraz w kanałach tematycznych, a także w kinach. Ponadto kampania będzie realizowana w internecie, mediach społecznościowych oraz poprzez materiały BTL w oddziałach banku. Kampania potrwa do końca września.

Artykuły powiązane

Wesołych Świąt dla wszystkich czytelników BeInsured!

Życzymy Świąt pełnych spokoju, jak po wykupieniu najlepszej polisy! Niech ubezpieczenia będą równie niezawodne jak Św...

UODO: Numer PESEL nie powinien widnieć w certyfikacie podpisu elektronicznego

Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (UODO) zwrócił się do Ministra Cyfryzacji z wnioskiem o zmianę przepisów dotyc...

Blokada strony internetowej przez ABW bezpodstawna – NSA ostatecznie rozstrzyga

Naczelny Sąd Administracyjny (NSA) w wyroku z 26 września 2024 roku (sygn. akt II GSK 2046/23) uznał, że Agencja Bez...