Bank Pekao S.A. przygotował nową ofertę dla klientów indywidualnych, posiadajacych Konto Przekorzystne – Pakiet Komfort. Jest to produkt zawierający pakiet ochronny, dostarczany przez PZU, oraz pakiet poleceń przelewów natychmiastowych.
Pakiet Komfort składa się z dwóch elementów. Pierwszym z nich jest określony zestaw poleceń przelewów natychmiastowych. Mogą one być kierowane do innych banków, a ich liczba jest ograniczona w miesiącu. Drugi element to ubezpieczenie, dostarczane przez PZU, które zapewnia ochronę transakcji zakupów online, a także uslugi home assistance i od kradzieży mienia. Produkt dostarczany jest w trzech wariantach: Standardowym, Złotym i Platynowym. Przez pół roku Pakiet Komfort jest bezpłatny.
– Strategia Grupy PZU na lata 2021-2024 zakłada dynamiczne rozwinięcie współpracy z Bankiem Pekao. Ubezpieczenie PZU uzupełnia jeden z wiodących produktów bankowych, jakim jest konto osobiste. Zakres został opracowany z myślą o szczególnych potrzebach klientów banku. Wspólnie chcemy stworzyć unikatową ofertę łączonych produktów ubezpieczeniowo-bankowych. Pakiet Komfort rozszerza portfolio tego typu rozwiązań dostępnych w banku – podkreśla Małgorzata Sadurska, Członek Zarządu PZU.
– Pakiet Komfort to rozwiązanie, które mogliśmy wdrożyć, dzięki naszej współpracy z największym w kraju ubezpieczycielem. Dzięki nowej ofercie, dajemy klientom ochronę np. w zakresie transakcji podczas zakupów online i komfort kiedy trzeba natychmiast przelać pieniądze. Zapewniamy również wsparcie m.in. w przypadku kradzieży torebki czy telefonu komórkowego, a w wariantach szerszych również pomoc dziewięciu różnych fachowców w razie awarii w domu np. hydraulika, elektryka, ślusarza czy informatyka – dodaje Wojciech Werochowski, Wiceprezes Zarządu Banku Pekao S.A., nadzorujący Pion Bankowości Detalicznej.
Z wejściem na rynek nowego produktu związana jest kampania promocyjna. Obejmuje ona spoty reklamowe emitowane na głównych antenach telewizji oraz w kanałach tematycznych, a także w kinach. Ponadto kampania będzie realizowana w internecie, mediach społecznościowych oraz poprzez materiały BTL w oddziałach banku. Kampania potrwa do końca września.