bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Piotr Twardokęs: nowa strategia sprzedaży pozwoli nam na rozwój

Piotr Twardokęs: nowa strategia sprzedaży pozwoli nam na rozwój

Dodano: 2018-01-31

Piotr Twardokęs, Wiceprezes Zarządu Open Life Towarzystwo Ubezpieczeń Życie S.A., w wywiadzie dla dziennika Rzeczpospolita, wypowiedział się na temat ogólnej kondycji branży ubezpieczeniowej, kierunków rozwoju i pozycji Open Life na tle konkurencji.

Artykuły powiązane

UODO: Numer PESEL nie powinien widnieć w certyfikacie podpisu elektronicznego

Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (UODO) zwrócił się do Ministra Cyfryzacji z wnioskiem o zmianę przepisów dotyc...

Blokada strony internetowej przez ABW bezpodstawna – NSA ostatecznie rozstrzyga

Naczelny Sąd Administracyjny (NSA) w wyroku z 26 września 2024 roku (sygn. akt II GSK 2046/23) uznał, że Agencja Bez...

Meta ukarana 91 mln euro za naruszenie RODO.

Irlandzki organ ochrony danych (DPC) nałożył na Metę karę w wysokości 91 milionów euro za naruszenie przepisów RODO zwią...