PKO Bank Polski zachęca swoich klientów do zakupu funduszy inwestycyjnych i upraszcza cały proces obsługi inwestycji.
Klienci PKO Banku Polskiego od teraz mogą dokonać zakupu funduszy inwestycyjnych w kanałach zdalnych w jeszcze prostszy i wygodniejszy sposób. Wśród nowych udogodnień są m.in.: skrócone procesy zakupu oraz inwestycji, bardziej przejrzyste koszty związane z inwestowaniem, uproszczony opis poszczególnych funduszy.
− Inwestowanie w fundusze może być proste, choć wymaga udostępnienia klientom przyjaznego procesu opartego na zrozumiałej komunikacji. Podjęliśmy to wyzwanie wiedząc, że jego realizacja nie będzie łatwa. Uważnie wsłuchując się w opinie klientów, skoncentrowaliśmy się na usunięciu tych elementów, które mogły utrudniać korzystanie z kanałów zdalnych. W efekcie istotnie skróciliśmy procesy zakupu i obsługi funduszy inwestycyjnych oraz znacząco uprościliśmy język stosowany na każdym kroku. Wdrożone zmiany są elementem konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju oferty produktów inwestycyjnych. W niedalekiej przyszłości nasi klienci będą mogli skorzystać z kolejnych udogodnień i nowych funkcji, które jeszcze bardziej ułatwią podejmowanie decyzji inwestycyjnych – mówi Rafał Madej, Dyrektor Departamentu Produktów Inwestycyjnych.
Jak informuje bank, obecnie około 95 tys. jego klientów inwestuje w fundusze i jest to coraz popularniejsze. W 2021 roku za pośrednictwem kanałów zdalnych, klienci zainwestowali blisko 4,6 mld zł.