bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
PKO Bank Polski wdraża workai – innowacyjną platformę komunikacji wewnętrznej

PKO Bank Polski wdraża workai – innowacyjną platformę komunikacji wewnętrznej

Dodano: 2021-05-17
Publikator: informacja prasowa

Workai to platforma Digital Employee Experience, która wspiera komunikację wewnętrzną, zarządzanie wiedzą i zwiększa poziom zaangażowania pracowników. Dzięki niej można prowadzić spersonalizowaną i angażującą komunikację, a także mierzyć jej efekty, używając niewymagających wiedzy technicznej narzędzi w chmurze.

Artykuły powiązane

Problemy z e-Doręczeniami, a terminy podatkowe

Ministerstwo Finansów wyjaśniło w komunikacie, że o dochowaniu podatkowego terminu w systemie e-Doręczenia decyduje data...

Sąd: Dyscyplinarka za brak badań była nieuzasadniona

Sąd Rejonowy w Człuchowie (wyrok z 20 grudnia 2024 r., sygn. akt IV 471/24) uznał, że pracownica nie naruszyła pods...

SN: Choroba nie zawiesza biegu przedawnienia

Sąd Najwyższy w postanowieniu z 11 grudnia 2024 r. (sygn. akt III PSK 110/24) uznał, że choroba pracownika nie może być...