Wiceprezes PKO BP Jan Emeryk Rościszewski w rozmowie z PAP Biznes przedstawił nową strategię banku w zakresie dystrybucji ubezpieczeń. Grupa będzie stawiać na rozwój i zwiększenie sprzedaży produktów stand alone, a postawione cele zakładają 1,2 mln nowych klientów oraz 1,5 mld zł przypisu składki w ciągu 5 lat.
Artykuły powiązane
Kobiety chciały wyłudzić odszkodowanie z AC, ale…nie ubezpieczyły pojazdu
Policjanci z Gorzowa Wielkopolskiego zatrzymali dwie kobiety, które próbowały wyłudzić odszkodowanie, inscenizując kradz...
Kluczowe wyzwania polskiej prezydencji w Radzie UE z perspektywy sektora ubezpieczeniowego
Polska, obejmując prezydencję w Radzie Unii Europejskiej od 1 stycznia 2025 roku, stanie p...
Rynek ubezpieczeń komunikacyjnych po III kwartale 2024 roku – dane UFG
W okresie trzech pierwszych kwartałów 2024 roku zgłoszono ponad 1,4 miliona szkód z ubezpieczeń komunikacyjnych OC i AC...