PKO wystartował z nową kampanią telewizyjną, która potrwa do 15 sierpnia. Jej celem jest przedstawienie stałym i potencjalnym klientom banku nowej oferty ubezpieczeń grupy PKO.
Nowa kampania telewizyjna PKO promuje trzy rodzaje ubezpieczeń, nie tylko powiązanych z produktami bankowymi, lecz też samodzielnych. Bank przedstawia ubezpieczenia, które chronią majątek, życie i zdrowie. W ramach akcji, klienci zostaną poinformowani o ubezpieczeniu dziecka, mieszkania oraz podróży.
– W ramach kampanii będziemy emitować 15-sekundowy spot obrazujący trzy sytuacje życiowe, które mogą się zdarzyć nagle i być nieprzyjemne w skutkach. Dlatego warto rozważyć wcześniejsze zapewnienie sobie pomocy ubezpieczyciela. Przygotowany spot jest z jednej strony konkretny i jasno pokazuje ryzyka, od jakich ubezpieczamy, z drugiej jest lekki w formie. Myślę, że zwróci uwagę telewidza i wzbudzi refleksję. Chcemy przekazać obecnym i potencjalnym klientom PKO, że z naszymi ubezpieczeniami mogą poczuć się bezpiecznie i otrzymać wsparcie, kiedy tego potrzebują – mówi Ewa Kapacka, dyrektor Biura Marketingu i PR PKO Ubezpieczenia.
PKO Ubezpieczenie dziecka to najnowszy produkt banku. Dedykowany jest on dzieciom i młodzieży do 20. roku życia, zawiera usługę opieki medycznej oraz wsparcie lekarzy wielu specjalizacji. Natomiast dzięki ubezpieczeniu Mój Dom 24 można uzyskać odszkodowanie w przypadku ewentualnego uszkodzenia nieruchomości oraz sprzętów domowych. Z kolei ubezpieczenie Moje Podróże24 posiada trzy wersje: Polska, Europa i Świat. Oprócz pomocy w zakresie kosztów leczenia i ubezpieczenia assistance, oferta obejmuje również pomoc w zaostrzeniach lub powikłaniach chorób przewlekłych.
Kampania telewizyjna jest emitowana w telewizji Polsat i TVP oraz na tematycznych stacjach. Wszystkie ubezpieczenia są dostępne online – w serwisie iPKO lub aplikacji IKO.