bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
PLAY Ubezpieczenia – innowacyjny projekt na polskim rynku ubezpieczeniowym

PLAY Ubezpieczenia – innowacyjny projekt na polskim rynku ubezpieczeniowym

Dodano: 2017-12-13

Na rynku ubezpieczeniowym od 12 grudnia funkcjonuje nowa marka Play Ubezpieczenia. Operator poprzez aplikację dedykowaną swoim klientom sprzedaje 31 różnorodnych produktów ubezpieczeniowych dostarczanych przez 8 ubezpieczycieli. Projekt zakłada oferowanie ciekawych produktów przydatnych w codziennym życiu i dopasowanych do potrzeb klienta, z niską miesięczną składką, które można zakupić szybko, w dowolnym miejscu i czasie.

– Sama idea stworzenia Play Ubezpieczenia jest bardzo prosta. Bazując na doświadczeniu w oferowaniu usług telekomunikacyjnych, postanowiliśmy wykorzystać naszą umiejętność wsłuchiwania się w potrzeby klientów i we współpracy z największymi towarzystwami ubezpieczeń, proponujemy niespotykane dotychczas na rynku rozwiązanie oferujące ubezpieczenia na prostych zasadach i w atrakcyjnej cenie – mówi Bartosz Dobrzyński, CMO, członek Zarządu Play.

Aplikacja PLAY Ubezpieczenia to nic innego jak platforma zakupowa, poprzez którą klienci Play mogą zaopatrzyć się w produkty ubezpieczeniowe. 31 unikalnych produktów (w 73 możliwych wariantach co do zakresu i ceny produktu) zostało pogrupowane w 6 kategorii: Dom i Rodzina, Podróże i Sport, Zdrowie, Bezpieczeństwo, Smartfon oraz Motoryzacja. Ceny oferowanych produktów zaczynają się od już 0,99 złotych miesięcznie, a zdecydowana ich większość nie przekracza 10 złotych. W markecie ubezpieczeniowym znajdują się m. in. produkty, takie jak Fitness assistance (opłata 1,99 zł mc), Bezpieczna torebka (opłata 0,99 zł mc), Assistance rowerowy (opłata 3,99 zł mc).

Wszystkie ubezpieczenia dostępne są w dwóch wariatach zakresowo-cenowych. Wersja Standard oferuje pełen zakres świadczeń w niższej cenie. Natomiast w wersji Premium klient za wyższą opłatą otrzymuje dodatkowe korzyści np. zwiększoną sumę ubezpieczenia lub dodatkowy zakres.

Produkty ubezpieczeniowe dostępne w markecie ubezpieczeniowym zostały przygotowane specjalnie na potrzeby Play Ubezpieczenia i dostarczane są przez: Allianz, BNP Paribas Cardif, Compensa, Gothaer, InterRisk, Nationale-Nederlanden, Oney, Uniqa. Partnerem technologiczno-wdrożeniowym Play Ubezpieczenia jest firma Protect.me.

Dzięki aplikacji klient w każdej chwili może sprawdzić wszystkie szczegóły dot. wykupionej polisy, a w przypadku konieczności zgłoszenia szkody, szybko skontaktować się z ubezpieczycielem. Aplikacja poinformuje również o zbliżającym się końcu ochrony ubezpieczeniowej. Składka za ubezpieczenie dopisywana jest do rachunku za usługi telekomunikacyjne i płatna zgodnie z terminem okresu rozliczeniowego wykupionego abonamentu. Na razie usługa jest dedykowana nowym i obecnym indywidulanym klientom Play.

Ponadto, na start projektu Play Ubezpieczenia została przygotowana dodatkowa sekcja Ubezpieczenia od Play. Klient Play dostaje do wyboru jedno z trzech ubezpieczeń, z którego będzie mógł korzystać przez rok bez jakichkolwiek opłat.

W ramach pakietu Freemium klienci mają do wyboru:

  • Naprawy Domowe – pokrycie kosztów napraw sprzętu AGD w przypadku awarii,
  • Wsparcie Prawne – dostęp do konsultacji prawnych w sprawach związanych z życiem prywatnym i zawodowym ubezpieczonego,
  • Gryzący problem – czyli zorganizowanie i pokrycie kosztu badania, które sprawdza, czy doszło do zakażenia boreliozą po ugryzieniu kleszcza.

Artykuły powiązane

UODO: Numer PESEL nie powinien widnieć w certyfikacie podpisu elektronicznego

Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (UODO) zwrócił się do Ministra Cyfryzacji z wnioskiem o zmianę przepisów dotyc...

Blokada strony internetowej przez ABW bezpodstawna – NSA ostatecznie rozstrzyga

Naczelny Sąd Administracyjny (NSA) w wyroku z 26 września 2024 roku (sygn. akt II GSK 2046/23) uznał, że Agencja Bez...

Meta ukarana 91 mln euro za naruszenie RODO.

Irlandzki organ ochrony danych (DPC) nałożył na Metę karę w wysokości 91 milionów euro za naruszenie przepisów RODO zwią...