Operator sieci Plus rozpoczął sprzedaż dwóch usług przygotowanych dla klientów biznesowych – „Serwis Urządzenia dla Firm” oraz „Serwis Wyświetlacza dla Firm”. Są one dostępne zarówno dla klientów, którzy zdecydują się na zakup nowych urządzeń wraz z usługami telekomunikacyjnymi w sieci Plus, jak i na zakup samego sprzętu.
Jak wynika z badania przeprowadzonego przez SW Research dla Huawei, aż 97% właścicieli firm w Polsce pracuje w soboty i niedziele. Pracownicy zarówno małych firm, jak i dużych korporacji coraz chętniej sięgają po urządzenia mobilne, które umożliwiają im pracę również spoza biura i kluczowe jest dla nich zachowanie niezawodności i ciągłości działania tych urządzeń. Z myślą o ich potrzebach Plus we współpracy z Digital Care wprowadził do oferty nowe usługi, gwarantujące szybką naprawę kluczowych dla firmy urządzeń.
Usługi dostępne są w dwóch wariantach „Serwis Wyświetlacza dla Firm” oraz „Serwis Urządzenia dla Firm”. Pierwszy z nich gwarantuje ochronę samego wyświetlacza w telefonach, smartfonach, tabletach oraz laptopach zakupionych w sieci Plus, a jego koszt to 4,06 PLN netto miesięcznie. Wariant „Serwis Urządzenia dla Firm” jest bardziej rozbudowany i obejmuje nie tylko naprawę samego wyświetlacza, ale również obudowy, aparatu i przycisków, a także naprawę w przypadku zalania urządzenia wodą. Jest on dostępny dla telefonów, smartfonów oraz tabletów i jego koszt wynosi 7,99 netto miesięczne. W tym wariancie klienci biznesowi Plusa mają również zagwarantowany darmowy dostęp do urządzenia zastępczego na czas naprawy.