bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Podsumowanie pierwszego roku marki LINK4 Mama

Podsumowanie pierwszego roku marki LINK4 Mama

Dodano: 2019-05-27
Publikator: informacja prasowa

Rok temu na rynku zadebiutowała nowa marka ubezpieczeniowa LINK4 Mama. To unikatowa oferta od LINK4 dostępna w dwóch pakietach: dla rodziców i dla dzieci. Produkty od samego początku cieszą się dużym zainteresowaniem na rynku. Przez pierwszy rok swojego istnienia sprzedaż przekroczyła 150 proc. założonego planu.

Artykuły powiązane

Przedsiębiorstwo może nałożyć obowiązek uzyskania zezwolenia na pobyt pracownika – wyrok TSUE

Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE) w wyroku z dnia 20 czerwca 2024 r. (sygn. akt C - 540/22) uznał, że pa...

Rejestracje z Polski postrachem na europejskich drogach

Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych opublikowało dane dotyczące szkód powodowanych przez polskich kierowców za...