Jak 2019 r. zapisał się w historii Prudential Polska? Jakie oczekiwania wiążą z 2020 r.? Wypowiada się Jarosław Bartkiewicz – Prezes Prudential Polska.
Jaki był rok 2019 dla branży ubezpieczeniowej?
Rok 2019 obfitował w wyzwania w obszarze ubezpieczeń na życie. Rynek był trudny, jednak Prudential poradził sobie osiągając istotne wzrosty w udziałach rynkowych.
Kluczem naszego sukcesu jest doskonała obsługa Klienta, ciągłe wsłuchiwanie się w jego potrzeby, dalsza doskonałość operacyjna oraz nasze produkty łączące ochronę z oszczędzaniem.
Ważnym składnikiem naszego rozwoju jest konsekwentne budowanie wizerunku i silnej marki poprzez kampanie komunikacyjne „Młodzi Bogowie”.
Jak ten rok zapisze się w historii spółki?
Rok 2019 to komercyjnie najlepszy okres w historii Prudential w Polsce. Osiągnęliśmy bardzo dobre wyniki sprzedażowe oraz wdrożyliśmy on-linowe, multisystemowe narzędzie sprzedażowe. Dzięki niemu nasi Konsultanci, współpracownicy i partnerzy biznesowi mogą oferować produkty Prudential na wszystkich urządzeniach z dostępem do internetu.
Umocniliśmy wizerunek marki Prudential jako marki łączącej tradycję z nowoczesnością odpowiadającej na wyzwania stojącymi przed współczesnymi Młodymi Bogami.
W kanale bancassurance i affinity wdrożyliśmy produkt cardio – odpowiadający na potrzeby Klientów poszukujących prostego produktu odpowiadającego na ryzyka chorób układu krwionośnego.