bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Polacy wciąż niechętni do zdalnego zakupu ubezpieczeń, chyba że wspiera ich agent

Polacy wciąż niechętni do zdalnego zakupu ubezpieczeń, chyba że wspiera ich agent

Dodano: 2020-04-17
Publikator: informacja prasowa

UNIQA Polska zleciła wykonanie badania dot. postawy Polaków wobec zdalnego zakupu ubezpieczeń. Okazuje się, że pomimo trwającej pandemii z takiej formy zawierania umowy ubezpieczenia korzysta 39 proc. badanych. Aż połowa pytanych chciałaby, aby w sprzedaży zdalnej pomógł im agent.

Artykuły powiązane

Pracownica pojawiła się w pracy tylko raz, ale umowa była ważna

Sąd Okręgowy Warszawa-Praga w Warszawie, w wyroku z dnia 16 lipca 2024 roku (sygn. akt VII U 1229/23), stwierdził, że dz...

Brak określenia netto w ugodzie oznacza wypłatę brutto

W wyroku z 31 lipca 2024 r. (sygn. akt VII Pa 13/24), Sąd Okręgowy Warszawa–Praga orzekł, że w przypadku porozumienia mi...

UFG: Ponad 2 miliardy złotych wypłaconych na odszkodowania i świadczenia

Od początku działalności Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny wypłacił już ponad 2 miliardy złotych, głównie z przeznac...