bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
​Polisa PZU Dom w wariancie „Od Wszystkich Ryzyk”

​Polisa PZU Dom w wariancie „Od Wszystkich Ryzyk”

Dodano: 2016-06-20

Ubezpieczyciel zachęci do zabezpieczenia swojego domu czy mieszkania na wypadek nawet tych szkód, które trudno sobie wyobrazić.

„Mój dom moją twierdzą” – mówi stare przysłowie. Jednak tę twierdzę wielu próbuje zdobyć. Złodzieje mogą włamać się do mieszkania, a wandale i chuligani zdewastować dom i ogród. Nawet dzikie zwierzęta mogą zniszczyć dach lub ogrodzenie. Nieoczekiwanych zdarzeń oraz niespodziewanych gości, którzy mogą zakłócić spokój, nie brakuje. Tym bardziej nie warto ignorować benefitów, jakie płyną z ubezpieczenia. Przypomni o tym PZU, w swojej najnowszej kampanii reklamowej.

– Chcemy zachęcić Polaków, którym zależy na bezpieczeństwie i spokoju, aby zabezpieczyli swój dom – mówi Adam Burak, dyrektor biura marketingu PZU – Często myśląc o ubezpieczeniach, postrzegamy je przez pryzmat polisy OC naszego auta, która nie jest najtańsza, i nie interesujemy się ubezpieczeniem mieszkania, postrzegając je jako jeszcze droższe. Tymczasem polisę mieszkaniową możemy zakupić już w cenie 159 zł za rok.

PZU Dom to kompleksowe ubezpieczenie majątku dla właścicieli domów i mieszkań oraz dla osób je wynajmujących. Wariant „Od Wszystkich Ryzyk” [all risk] oznacza, że poza typowymi szkodami PZU odpowiada także za nietypowe zdarzenia – np. szkody spowodowane przez dzikie zwierzęta, niefrasobliwego sąsiada lub chwilowy brak prądu, który spowodował uszkodzenie płyty indukcyjnej.

Oprócz oczywistych elementów pakietu PZU Dom (ubezpieczenie nieruchomości i mienia ruchomego), PZU oferuje też ubezpieczenie Assistance, czyli pomoc fachowców w awaryjnej sytuacji w domu, ubezpieczenia OC w życiu prywatnym oraz następstw nieszczęśliwych wypadków dla ubezpieczonego i jego bliskich. Dodatkowo oferta PZU Dom zawiera ubezpieczenie ochrony prawnej – jest to pomoc w sytuacjach, które wymagają porady lub interwencji prawnika.

Kampania promocyjna skierowana jest do osób, które dotąd nie korzystały z żadnej formy ubezpieczenia domu lub mieszkania oraz do nowych klientów PZU. Jej wiodące hasło brzmi: „Nawet nie wiedziałeś, że PZU Dom chroni aż w tylu przypadkach. Już od 159 złotych rocznie. Od dzika też”. Ubezpieczyciel chce uświadomić Polakom, jak wiele może się zdarzyć w ich domach czy mieszkaniach. Dlatego w kampanii mówić będzie o rzadko spotykanych zdarzeniach, np. wyrządzonych przez dzikie zwierzęta.

Artykuły powiązane

Przedsiębiorstwo może nałożyć obowiązek uzyskania zezwolenia na pobyt pracownika – wyrok TSUE

Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE) w wyroku z dnia 20 czerwca 2024 r. (sygn. akt C - 540/22) uznał, że pa...

Rejestracje z Polski postrachem na europejskich drogach

Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych opublikowało dane dotyczące szkód powodowanych przez polskich kierowców za...

Nazwa „odszkodowanie” nie wystarczy do zwolnienia z PIT

Wyrok Naczelnego Sądu Administracyjnego Naczelny Sąd Administracyjny (NSA) w wyroku z dnia 26 marca 2024 r. (sygn. akt...