Spółka P4 (Play) we współpracy z Europ Assistance Polska przygotowała specjalne pakiety usług assistance dla klientów zawierających oraz przedłużających umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych. Zapewnią one pomoc w domu na wypadek losowych zdarzeń technicznych, a także konieczności napraw sprzętu AGD/RTV i PC.
„Asystent domowy” oferowany jest w dwóch wariantach. Podstawowy zapewnia interwencję specjalisty w przypadku wystąpienia zdarzenia losowego (np. pożaru, zalania, wybuchu, czy wandalizmu lub uszkodzenia / zatrzaśnięcia zamka). W ramach rozszerzonego assistance domowego, ubezpieczeni mogą liczyć na pomoc w przypadku awarii sprzętu RTV/AGD i PC.
„MultiSerwis” zapewnia natomiast pomoc specjalisty w przypadku, gdy awarii ulegnie np. pralka, suszarka, lodówka, zmywarka, piekarnik, kuchenka mikrofalowa, płyta grzewcza, odkurzacz lub ekspres do kawy. Wariant rozszerzony zapewnia również interwencję w przypadku uszkodzeń np. odbiorników telewizyjnych i radiowych, odtwarzaczy i nagrywarek czy zestawów Hi-Fi.
Ochrona w wariancie pełnym obejmuje ponadto kino domowe, antenę satelitarną, czy komputer stacjonarny.
– Klienci cenią sobie pomoc specjalistów takich jak np. hydraulicy, ślusarze, elektrycy. Pakiet usług pomocy technicznej w domu zwiększa atrakcyjność oferty głównej partnera, a także stanowi wartość dodaną dla aktualnych i potencjalnych klientów – mówi Marta Tomczak-Koziupa, Koordynator projektu w Europ Assistance Polska.