bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Pozytywne doświadczenia klientów kluczem do przywiązania do firmy

Pozytywne doświadczenia klientów kluczem do przywiązania do firmy

Dodano: 2021-05-07
Publikator: informacja prasowa

Grupa PZU zleciła raport Customer Experience. Zbadano opinię 3000 klientów firm z branży usługowej, ubezpieczeniowej i prywatnej opieki medycznej. Okazało się, że 9 na 10 z nich wybiera ponownie firmy, z których wcześniej było zadowolonych. Jeśli chodzi o branżę ubezpieczeniową, jakość doświadczeń ma jeszcze większe znaczenie.

Artykuły powiązane

UODO: Numer PESEL nie powinien widnieć w certyfikacie podpisu elektronicznego

Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (UODO) zwrócił się do Ministra Cyfryzacji z wnioskiem o zmianę przepisów dotyc...

Blokada strony internetowej przez ABW bezpodstawna – NSA ostatecznie rozstrzyga

Naczelny Sąd Administracyjny (NSA) w wyroku z 26 września 2024 roku (sygn. akt II GSK 2046/23) uznał, że Agencja Bez...

Meta ukarana 91 mln euro za naruszenie RODO.

Irlandzki organ ochrony danych (DPC) nałożył na Metę karę w wysokości 91 milionów euro za naruszenie przepisów RODO zwią...