MetLife wspólnie z firmą badawczą SW Research zanalizował potrzeby i oczekiwania pracowników, które w największym stopniu wpływają na ich lojalność i przywiązanie do organizacji. Jak wynika z badania, prawie 80 proc. pracowników małych firm uważa, że pracodawcy mogliby lepiej dostosować pozapłacowe świadczenia do ich indywidualnych potrzeb, co wpłynęłoby na ich zadowolenie z pracy. W dużych firmach, zatrudniających powyżej 100 pracowników, odsetek osób oczekujących zindywidualizowanych benefitów jest znacznie większy.
Artykuły powiązane

Problemy z e-Doręczeniami, a terminy podatkowe
Ministerstwo Finansów wyjaśniło w komunikacie, że o dochowaniu podatkowego terminu w systemie e-Doręczenia decyduje data...

Sąd: Dyscyplinarka za brak badań była nieuzasadniona
Sąd Rejonowy w Człuchowie (wyrok z 20 grudnia 2024 r., sygn. akt IV 471/24) uznał, że pracownica nie naruszyła pods...

SN: Choroba nie zawiesza biegu przedawnienia
Sąd Najwyższy w postanowieniu z 11 grudnia 2024 r. (sygn. akt III PSK 110/24) uznał, że choroba pracownika nie może być...