MetLife wspólnie z firmą badawczą SW Research zanalizował potrzeby i oczekiwania pracowników, które w największym stopniu wpływają na ich lojalność i przywiązanie do organizacji. Jak wynika z badania, prawie 80 proc. pracowników małych firm uważa, że pracodawcy mogliby lepiej dostosować pozapłacowe świadczenia do ich indywidualnych potrzeb, co wpłynęłoby na ich zadowolenie z pracy. W dużych firmach, zatrudniających powyżej 100 pracowników, odsetek osób oczekujących zindywidualizowanych benefitów jest znacznie większy.
Artykuły powiązane
Przedsiębiorstwo może nałożyć obowiązek uzyskania zezwolenia na pobyt pracownika – wyrok TSUE
Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE) w wyroku z dnia 20 czerwca 2024 r. (sygn. akt C - 540/22) uznał, że pa...
Rejestracje z Polski postrachem na europejskich drogach
Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych opublikowało dane dotyczące szkód powodowanych przez polskich kierowców za...
Nazwa „odszkodowanie” nie wystarczy do zwolnienia z PIT
Wyrok Naczelnego Sądu Administracyjnego
Naczelny Sąd Administracyjny (NSA) w wyroku z dnia 26 marca 2024 r. (sygn. akt...