MetLife wspólnie z firmą badawczą SW Research zanalizował potrzeby i oczekiwania pracowników, które w największym stopniu wpływają na ich lojalność i przywiązanie do organizacji. Jak wynika z badania, prawie 80 proc. pracowników małych firm uważa, że pracodawcy mogliby lepiej dostosować pozapłacowe świadczenia do ich indywidualnych potrzeb, co wpłynęłoby na ich zadowolenie z pracy. W dużych firmach, zatrudniających powyżej 100 pracowników, odsetek osób oczekujących zindywidualizowanych benefitów jest znacznie większy.
Artykuły powiązane
Odmowa rozłożenia składek na raty przez ZUS a możliwość odwołania do sądu – uchwała Sądu Najwyższego
Sąd Najwyższy w uchwale z dnia 10 grudnia 2024 r. (sygn. akt III UZP 3/24) uznał, że odmowa rozłożenia składek na raty p...
Nocleg nie jest przychodem pracownika – kolejny wyrok sądu
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Gliwicach w wyroku z 7 listopada 2024 r. (sygn. akt I SA/Gl 438/24) orzekł, że pra...
Przelew bankowy może zastąpić oświadczenie o zmianie opodatkowania
Minister Finansów w odpowiedzi z 12 listopada 2024 r. wyjaśnił, że prawidłowo opisany i dokonany w terminie przelew bank...