Agencja FCB Warsaw została nagrodzona Srebrnym i Brązowym Lwem na tegorocznym festiwalu reklamowym Cannes Lions za projekt „Smart Bell” dla AXA Polska. Srebrną nagrodę otrzymała w kategorii Lions Health – Health&Wellness – Insurance oraz brązową w kategorii Radio. – Musieliśmy wychodzić sporo poza swoje kompetencje – przyznają Małgorzata Drozdowska i Agnieszka Klimczak, dyrektorki kreatywne, w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl.
Smart Bell to innowacyjny dzwonek rowerowy, który emituje sygnał ostrzegawczy przez głośniki pobliskich samochodów, by zwrócić uwagę kierowców na zbliżającego się rowerzystę. Projekt ten przybrał funkcję tylnego światła, dlatego SmartBell po zapaleniu świeci na czerwono jak tylna lampka, natomiast w momencie nadawania sygnału rozświetla się niebieskim światłem. W przyszłość dzwonek ma być dostępny dla klientów AXA jako element oferty ubezpieczenia (czytaj więcej: Smart bell – polski wynalazek, który zadba o bezpieczeństwo rowerzystów ze wsparciem od AXA).