bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Projekty ERGO Hestii i UNIQA nagrodzone w Konkursie AGAPE 2017

Projekty ERGO Hestii i UNIQA nagrodzone w Konkursie AGAPE 2017

Dodano: 2017-10-11

W Konkursie Biuletynów Firmowych AGAPE 2017, w trzech kategoriach zwyciężyły projekty należące do ubezpieczycieli. Konkurs ten ma na celu wyłonienie najlepszych biuletynów firmowych, biuletynów instytucji, projektów jednorazowych custom publishing oraz projektów multimedialnych spośród nadesłanych publikacji. Organizatorzy na przykładzie najlepszych prac pokazują, w jaki sposób biuletyn custom publishing może realizować cele firmy, wspierać jej politykę informacyjną, a także jakich narzędzi dziennikarskich, graficznych i edytorskich należy używać, by publikacja wyglądała profesjonalnie.

W kategorii Biuletyn Zewnętrzny 2017 zwyciężył magazyn „Risk Focus” Grupy ERGO Hestia, na temat zarządzania ryzykiem. Pismo skierowane jest przede wszystkim do partnerów biznesowych ubezpieczyciela. Celem magazynu jest dzielenie się wiedzą z interesariuszami firmy, w szczególności przekazywanie wiedzy eksperckiej brokerom ubezpieczeniowym, menedżerom zarządzającym ryzykiem, dyrektorom finansowym i innym pracownikom z firm współpracujących. W tej samej kategorii na trzecim miejscu znalazł się magazyn „Strefa Dilera”, tworzony przez ekspertów z Biura Pakietów Dilerskich ERGO Hestii. Publikacja wydawana jest przez ubezpieczyciela z myślą o swoich partnerach biznesowych – właścicielach i kadrze zarządzającej salonów samochodowych.

W kategorii Projekt Jednorazowy Korporacyjny Drukowany 2017 zwyciężył Raport Roczny Grupy ERGO Hestia za rok 2016. Jest to podsumowanie rocznej działalności ubezpieczyciela zrealizowane w stylistyce dataesthetics.

– Hestyjne publikacje łączą merytoryczną wiedzę i design najwyższej próby. Podążają a niekiedy starają się wyznaczać trendy nowoczesnej komunikacji przy zachowaniu prostoty i lekkości w warstwie przekazu. Raporty roczne naszej Grupy układają się w kolekcję, wchodzą w narrację ze sztuką, czerpiąc z przemyśleń finalistów konkursu Artystyczna Podróż Hestii. W ten sposób, obok tworzonego w Sopocie Parku Rzeźby, stają się dopełnieniem mecenatu artystycznego, który konsekwentnie realizujemy od blisko dwóch dekad – komentuje Mikołaj Kunica, Dyrektor Biura Komunikacji ERGO Hestii.

W kategorii Biuletyn Wewnętrzny Drukowany 2017 zwyciężył kwartalnik „Uniqalni” od Grupy UNIQA. Ubezpieczyciel zajął również drugie miejsce w kategorii Projekt Jednorazowy Biuletynu 2017 z publikacją „Uniqalni wydanie specjalne”.

Artykuły powiązane

UODO: Numer PESEL nie powinien widnieć w certyfikacie podpisu elektronicznego

Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (UODO) zwrócił się do Ministra Cyfryzacji z wnioskiem o zmianę przepisów dotyc...

Blokada strony internetowej przez ABW bezpodstawna – NSA ostatecznie rozstrzyga

Naczelny Sąd Administracyjny (NSA) w wyroku z 26 września 2024 roku (sygn. akt II GSK 2046/23) uznał, że Agencja Bez...

Meta ukarana 91 mln euro za naruszenie RODO.

Irlandzki organ ochrony danych (DPC) nałożył na Metę karę w wysokości 91 milionów euro za naruszenie przepisów RODO zwią...