Od dzisiaj Prudential będzie funkcjonował pod marką Pru. Zmiana jest efektem bliższej współpracy z właścicielem ubezpieczyciela, brytyjską Grupą M&G.
Zmianie uległo logo oraz identyfikacja wizualna firmy. Nowa strona internetowa będzie działać pod adresem: www.pru.pl. W niedalekiej przyszłości zaobserwować będzie można także nowy wystrój placówek ubezpieczyciela.
23 marca ruszy kampania marketingowa, informująca o rebrandingu. Jednym z jej elementów jest kampania reklamowa: „Formalnie Prudential, a dla Ciebie Pru”, która ma podkreślać ponadczasowe wartości marki – zaufanie, bliskość i dostępność.
Co istotne, zmiana marki nie ma wpływu na dotychczas zawarte umowy, zakres ochrony czy wsparcie klientów.
Prudential istnieje w Polsce od lat 20. XX wieku, natomiast historia towarzystwa ubezpieczeniowego rozpoczęła się w 1848 roku w Wielkiej Brytanii. W 1999 roku firma połączyła się ze spółką M&G, która specjalizuje się w inwestycjach. W roku 2019 postanowiono, że to czas, by rozdzielić ją na dwie osobne spółki: M&G Prudential plc, działającą w Wielkiej Brytanii i Europie (w tym w Polsce), oraz Prudential plc, skoncentrowaną na rynkach azjatyckich. By nie doprowadzić do chaosu, postanowiono, że europejski Prudential będzie działał pod marką Pru. Zmiany są więc pokłosiem rozwoju firmy.