Coraz więcej towarzystw ubezpieczeniowych decyduje się na wykorzystanie niestandardowych form dotarcia do potencjalnych klientów. Założenia Prudential w tym obszarze komentuje Tomasz Borchowiec, dyrektor marketingu i komunikacji korporacyjnej Prudential w Polsce.
Artykuły powiązane
Piraci drogowi zapłacą wyższe składki OC
Nowe przepisy dotyczące bezpieczeństwa na drogach mają na celu zaostrzenie kar dla kierowców łamiących prawo. Wśród prop...
Wesołych Świąt dla wszystkich czytelników BeInsured!
Życzymy Świąt pełnych spokoju, jak po wykupieniu najlepszej polisy!
Niech ubezpieczenia będą równie niezawodne jak Św...
UODO: Numer PESEL nie powinien widnieć w certyfikacie podpisu elektronicznego
Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (UODO) zwrócił się do Ministra Cyfryzacji z wnioskiem o zmianę przepisów dotyc...