bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Prudential: W 2018 r. chcemy skupić się na rozwijaniu dotychczasowej narracji i strategii

Prudential: W 2018 r. chcemy skupić się na rozwijaniu dotychczasowej narracji i strategii

Dodano: 2018-01-25

Coraz więcej towarzystw ubezpieczeniowych decyduje się na wykorzystanie niestandardowych form dotarcia do potencjalnych klientów. Założenia Prudential w tym obszarze komentuje Tomasz Borchowiec, dyrektor marketingu i komunikacji korporacyjnej Prudential w Polsce.

Artykuły powiązane

Przedsiębiorstwo może nałożyć obowiązek uzyskania zezwolenia na pobyt pracownika – wyrok TSUE

Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE) w wyroku z dnia 20 czerwca 2024 r. (sygn. akt C - 540/22) uznał, że pa...

Rejestracje z Polski postrachem na europejskich drogach

Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych opublikowało dane dotyczące szkód powodowanych przez polskich kierowców za...