bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
PZU liderem zarządzania marką pracodawcy w Polsce

PZU liderem zarządzania marką pracodawcy w Polsce

Dodano: 2016-05-25

Profesjonaliści HR, public relations i marketingu wskazali PZU jako firmę, która najlepiej zarządza marką pracodawcy w Polsce. Wynik potwierdzają niezależne badania Goldman Recruitment oraz HRM Institute. Polskiego lidera gonią międzynarodowi giganci tacy jak Google, EY oraz Ikea.

W badaniu „Jak zbudować silną markę pracodawcy?” (Goldman Recruitment) respondenci wskazywali firmy, które według nich najlepiej zarządzają marką pracodawcy w Polsce i na świecie. W skali globalnej zdecydowanie przoduje Google (48% wskazań), natomiast w skali kraju giganta z Doliny Krzemowej (10%) wyraźnie wyprzedza PZU (17%). Na trzecim miejscu uplasowała się Ikea (9%).

Sukces PZU potwierdzają również wyniki badania „Employer Branding w Polsce” prowadzonego od pięciu lat przez HRM Institute. Za plecami ubezpieczyciela sklasyfikowane zostały firmy EY i Google. Profesjonaliści zajmujący się na co dzień budowaniem marki pracodawcy docenili także kampanijne działania ubezpieczyciela, potwierdzając tym samym zasadność prestiżowej nagrody EB Kreator dla kampanii #najlepszastrona PZU.

To kolejny już wyraz uznania profesjonalistów dla działań wizerunkowych firmy oraz ich efektów. Pod koniec kwietnia ubezpieczyciel zwyciężył w kategorii finansowej badania „Najbardziej pożądani pracodawcy w opinii specjalistów i menadżerów”.

Fundamentem naszych sukcesów jest ciągła praca nad zmianą PZU w przyjazne miejsce pracy. Dzięki temu możemy podejmować efektywne działania wizerunkowe – podkreśla Anna Jastrzębska, dyrektor ds. Zarządzania Rozwojem Pracowników PZU. – Konsekwentnie stawiamy na nieszablonową komunikację rekrutacyjną, z dystansem do siebie i abstrakcyjnym żartem oraz budowanie jej zasięgu w mediach społecznościowych – dodaje.

Artykuły powiązane

Kobiety chciały wyłudzić odszkodowanie z AC, ale…nie ubezpieczyły pojazdu

Policjanci z Gorzowa Wielkopolskiego zatrzymali dwie kobiety, które próbowały wyłudzić odszkodowanie, inscenizując kradz...

Kluczowe wyzwania polskiej prezydencji w Radzie UE z perspektywy sektora ubezpieczeniowego

Polska, obejmując prezydencję w Radzie Unii Europejskiej od 1 stycznia 2025 roku, stanie p...

Rynek ubezpieczeń komunikacyjnych po III kwartale 2024 roku – dane UFG

W okresie trzech pierwszych kwartałów 2024 roku zgłoszono ponad 1,4 miliona szkód z ubezpieczeń komunikacyjnych OC i AC...