bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
PZU nagrodzone za obsługę klientów w języku migowym

PZU nagrodzone za obsługę klientów w języku migowym

Dodano: 2017-12-15

PZU otrzymało nagrodę Insurance Innovation of the month europejskiej organizacji EFMA. Wyróżnienie zostało przyznane za innowacyjny sposób obsługi klientów głuchych i niedosłyszących. W 2017 r. PZU uruchomił trójstronne połączenia wideo z konsultantem w języku migowym.

– Osoby niesłyszące często przychodziły do oddziałów PZU z członkami rodziny, którzy występowali w roli tłumacza. Z tego powodu osoby głuche i niedosłyszące nie czuły się w pełni samodzielne i nie mogły załatwić swoich spraw bez konieczności dzielenia się informacjami, często wrażliwymi, z członkami rodziny – powiedział Krzysztof Bachta, dyrektor zarządzający ds. Strategii i Rozwoju PZU.

W związku z tym, towarzystwo w listopadzie 2017 r. uruchomiło obsługę osób niesłyszących w Polskim Języku Migowym. Natomiast w grudniu ruszyła usługa trójstronnego połączenia wideo z doradcą PZU i tłumaczem języka migowego. Dzięki temu rozwiązaniu osoby głuche mogą załatwić swoją sprawę w domu i bez pośredników – tłumaczy języka migowego.

European Financial Management Association (EFMA) to organizacja skupiająca bankowych i ubezpieczeniowych profesjonalistów, wyspecjalizowanych w marketingu i dystrybucji usług finansowych. Instytucja zrzesza ponad 3 tys. firm z ponad 130 krajów.

Artykuły powiązane

Przedsiębiorstwo może nałożyć obowiązek uzyskania zezwolenia na pobyt pracownika – wyrok TSUE

Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE) w wyroku z dnia 20 czerwca 2024 r. (sygn. akt C - 540/22) uznał, że pa...

Rejestracje z Polski postrachem na europejskich drogach

Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych opublikowało dane dotyczące szkód powodowanych przez polskich kierowców za...

Nazwa „odszkodowanie” nie wystarczy do zwolnienia z PIT

Wyrok Naczelnego Sądu Administracyjnego Naczelny Sąd Administracyjny (NSA) w wyroku z dnia 26 marca 2024 r. (sygn. akt...