bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
PZU ulepszyło aplikację „Samoobsługa szkody”

PZU ulepszyło aplikację „Samoobsługa szkody”

Dodano: 2017-09-22

PZU uruchomiło nową wersję aplikacji internetowej „Samoobsługa szkody”. Dzięki niej, klient samodzielnie dokona oględzin i kalkulacji kwoty odszkodowania. Proces zajmuje średnio 5 minut, pieniądze mogą trafić na konto klienta nawet tego samego dnia. Aplikacja przeznaczona jest do obsługi niewielkich rozmiarów szkód na mieniu – samochodzie, domu, mieszkaniu czy ogrodzie. Jak informuje PZU, usługa jest łatwa i intuicyjna, nie wymaga instalowania dodatkowego oprogramowania na urządzeniu, ma odpowiednie zabezpieczenia i gwarantuje natychmiastowe wsparcie.

„Klient bezpośrednio po zgłoszeniu szkody otrzyma SMS-em lub emailem spersonalizowany link do aplikacji, która w kilku krokach przeprowadzi go przez cały proces, umożliwi samodzielne wykonanie oględzin, dodanie zdjęć oraz dokumentów niezbędnych w procesie obsługi szkody. Po zdefiniowaniu uszkodzeń system automatycznie wyliczy kwotę odszkodowania (bez oczekiwania na przyjazd rzeczoznawcy PZU) i przedstawi ją klientowi. W przypadku zaakceptowania proponowanej kwoty, dokument potwierdzający samodzielne wykonanie oględzin zostanie przesłany i automatycznie załączony do Systemu Likwidacji Szkód PZU. Co ważne, klient może w każdym momencie zmienić decyzję i zrealizować proces obsługi szkody w tradycyjny sposób” – informuje ubezpieczyciel.

Pierwsza wersja aplikacji została wdrożona w grudniu ubiegłego roku (czytaj więcej: „Samoobsługa szkody” – nowa aplikacja od PZU). W nowej wersji wprowadzono zmiany, zasugerowane przez klientów PZU. „To dzięki ich opiniom i sugestiom zmieniliśmy aplikację, która stała się jeszcze bardziej przyjazna i dostosowana do oczekiwań użytkowników. Nowością, jaką oferujemy w nowej wersji „Samoobsługi szkody”, jest m.in. możliwość załączenia dokumentów potrzebnych do zamknięcia sprawy. I to wszystko zrobimy za pomocą jednego kliknięcia w przesłany link” – wyjaśnia PZU.

Ubezpieczyciel zapowiada, iż planuje kolejne zmiany, m.in. uruchomi możliwość połączenia video z konsultantem – również bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania, a także udostępni możliwość komunikowania się z PZU za pośrednictwem najpopularniejszych komunikatorów z poziomu aplikacji.

Artykuły powiązane

Przedsiębiorstwo może nałożyć obowiązek uzyskania zezwolenia na pobyt pracownika – wyrok TSUE

Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE) w wyroku z dnia 20 czerwca 2024 r. (sygn. akt C - 540/22) uznał, że pa...

Rejestracje z Polski postrachem na europejskich drogach

Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych opublikowało dane dotyczące szkód powodowanych przez polskich kierowców za...

Nazwa „odszkodowanie” nie wystarczy do zwolnienia z PIT

Wyrok Naczelnego Sądu Administracyjnego Naczelny Sąd Administracyjny (NSA) w wyroku z dnia 26 marca 2024 r. (sygn. akt...