bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
PZU uruchomił sprzedaż ubezpieczeń turystycznych przez aplikację Facebook Messenger

PZU uruchomił sprzedaż ubezpieczeń turystycznych przez aplikację Facebook Messenger

Dodano: 2017-04-27

PZU umożliwił zakup ubezpieczenia turystycznego poprzez aplikację Facebook Messenger. „Głównym celem wykorzystania narzędzia jest chęć dotarcia i zainteresowania ofertą młodych klientów oraz tych, którzy poszukują oferty PZU w Internecie” – podał ubezpieczyciel.

Usługa jest realizowana w sposób szybki i intuicyjny. Wystarczy, że klient wejdzie na facebook’owy profil ubezpieczyciela i rozpocznie rozmowę z firmą. Automatycznie zostanie poproszony o udzielenie odpowiedzi na kilka pytań, dotyczących m.in. miejsca i celu podróży, liczby osób objętych ubezpieczeniem oraz daty wyjazdu.

Następnie system szacuje wysokość składki. Po zakończeniu wyliczeń konsument może zrezygnować, rozpocząć proces szacowania składki od nowa lub przyjąć ofertę. W przypadku zaznaczenia ostatniej opcji zostanie przeniesiony do systemu płatności PZU.       

Jak wskazał zakład ubezpieczeń, powyższe rozwiązanie wpisuje się w przyjętą strategię ubezpieczyciela na lat 2016-2020. Zgodnie z zapowiedziami, w planach są przygotowywane kolejne tego typu innowacyjne rozwiązania.

Artykuły powiązane

Przedsiębiorstwo może nałożyć obowiązek uzyskania zezwolenia na pobyt pracownika – wyrok TSUE

Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE) w wyroku z dnia 20 czerwca 2024 r. (sygn. akt C - 540/22) uznał, że pa...

Rejestracje z Polski postrachem na europejskich drogach

Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych opublikowało dane dotyczące szkód powodowanych przez polskich kierowców za...