bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
PZU wykorzystuje sztuczną inteligencję w obsłudze szkód komunikacyjnych

PZU wykorzystuje sztuczną inteligencję w obsłudze szkód komunikacyjnych

Dodano: 2020-11-27
Publikator: informacja prasowa

PZU – we współpracy z Tractable – udoskonala obsługę roszczeń przy pomocy sztucznej inteligencji. Technologia umożliwia weryfikację w czasie rzeczywistym niemal wszystkich szkód komunikacyjnych sprawdzanych przez ubezpieczyciela.

Artykuły powiązane

Problemy z e-Doręczeniami, a terminy podatkowe

Ministerstwo Finansów wyjaśniło w komunikacie, że o dochowaniu podatkowego terminu w systemie e-Doręczenia decyduje data...

Sąd: Dyscyplinarka za brak badań była nieuzasadniona

Sąd Rejonowy w Człuchowie (wyrok z 20 grudnia 2024 r., sygn. akt IV 471/24) uznał, że pracownica nie naruszyła pods...

SN: Choroba nie zawiesza biegu przedawnienia

Sąd Najwyższy w postanowieniu z 11 grudnia 2024 r. (sygn. akt III PSK 110/24) uznał, że choroba pracownika nie może być...