bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
PZU wyróżnione w rankingu Instytucja Roku za jakość obsługi klienta

PZU wyróżnione w rankingu Instytucja Roku za jakość obsługi klienta

Dodano: 2018-03-01

PZU po raz trzeci z rzędu zostało laureatem rankingu Instytucja Roku organizowanego przez portal mojebankowanie.pl. Towarzystwo zostało docenione za standardy w zakresie jakości obsługi klientów w placówkach i kanałach zdalnych.

Artykuły powiązane

Przedsiębiorstwo może nałożyć obowiązek uzyskania zezwolenia na pobyt pracownika – wyrok TSUE

Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE) w wyroku z dnia 20 czerwca 2024 r. (sygn. akt C - 540/22) uznał, że pa...

Rejestracje z Polski postrachem na europejskich drogach

Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych opublikowało dane dotyczące szkód powodowanych przez polskich kierowców za...