bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
PZU wyróżnione w rankingu Instytucja Roku za jakość obsługi klienta

PZU wyróżnione w rankingu Instytucja Roku za jakość obsługi klienta

Dodano: 2018-03-01

PZU po raz trzeci z rzędu zostało laureatem rankingu Instytucja Roku organizowanego przez portal mojebankowanie.pl. Towarzystwo zostało docenione za standardy w zakresie jakości obsługi klientów w placówkach i kanałach zdalnych.

Artykuły powiązane

NSA: Fiskus ma więcej czasu na ściąganie zaległych podatków

Organy skarbowe wygrały spór dotyczący przedawnienia zobowiązań podatkowych. Naczelny Sąd Administracyjny w uchwale z...

Odmowa rozłożenia składek na raty przez ZUS a możliwość odwołania do sądu – uchwała Sądu Najwyższego

Sąd Najwyższy w uchwale z dnia 10 grudnia 2024 r. (sygn. akt III UZP 3/24) uznał, że odmowa rozłożenia składek na raty p...

Nocleg nie jest przychodem pracownika – kolejny wyrok sądu

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Gliwicach w wyroku z 7 listopada 2024 r. (sygn. akt I SA/Gl 438/24) orzekł, że pra...